Dünden beri elimde ki bandajı hiç çıkarmadım. Aslında yaram hiç derin değil önceden olsa önemsemezdim ama şimdi bandaja baktıkça yanımda oturan varlığı hatırlıyorum. Doğrusu her an aklıma geliyor ama böyle hep o gecedeki halı aklıma geliyor arabayı yumruklama anı geliyor...
Ben hayatımda babam dışında hiçbir erkeğe aşık olmamış bir insanım.
Babam beni bırakıp gitmeden önce ona verdiğim söz doğru kişiyi bulana kadar kalbimi kimseye kaptırmamaktı. Daha 15 yaşında bir kızdım ve babama çok düşkündüm babamın trafik kazası geçirdiğini öğrendiğim de aylar boyunca odamdan çıkmamıştım Betül ve Akın olmasa hiç kendime gelemezdim. O günden sonra Akın bana babalık yapmaya başladı her şeyime karıştı bana karışan erkekleri dövdü. Aynı yaşta olmamıza rağmen ben ve Betül sayesinde hep yaşıtlarımıza göre daha olgun biri oldu...
Ben de onun sayesinde hep erkek gibi bir kız oldum Betül de bizimle büyümesine rağmen hiç bizim gibi olmadı hep kızlığını korudu ama tanımadığı erkeklere karşı o da benim gibi fazla kabadır.Sabah okula erkenden geldik ilk günler olduğu için Akın geç kalmak istemiyordu. Oysa ben edebiyat dersine girmeyi bile istemiyordum. İki ders boyunca edebiyat işledik fakat ben hiçbirşey dinlemedim tüm ders boyunca defterime birşeyler karaladım. Zil çalınca da hemen kağıdı çöpe attım çünkü Akın görürse dersi dinlemediğim için bana kızardı.
Sonunda ders matematikdi. Matematik derslerini çok seviyorum. Zil çaldı ve ben Betül'ün oturduğu masadan kalkıp kendi masama oturdum. Yanımdaki velet kafasını sıraya koymuş uyuyordu. Ben sıraya oturduğum an birden kafasını kaldırdı
"Bey-"
"La-" ikimizde aynı anda konuştuk birden birbirimize baktık ve güldük.
"Önce sen söyle" dedi bu teklifi geri çevirmeyip yine eski ciddi halime büründüm
"Peki, matematik dersinde sakın konuşiyim deme yoksa seni deşerim anladın mı?"
"Ben ztn matematik dersini sevmem uyuyacağım"
"Sen ne diyecektin?"
"Sakın sırayı fazla sallama, benimle konuşmaya çalışma, ne olursa olsun uykumu bölme yoksa ben seni deşerim"
"Aman ve matematik dersinde senin gibi gereksizle konuşmam zaten hem ben seninle neden konuşmak isteyeyim ki?"
"Orasını bilmem sadece uyardım dedi o anda hoca içeri girdi hepimiz aynı anda ayağı kalktık ve hocayı selamlayıp yerimize oturduk. Derse girer girmez kafasını sıranın üzerine koydu ve uyumaya başladı.
Anlamıyorum matematik dersini nasıl sevmez yani.Dersin bitmesine 15 dakika kalmıştı ve işlediğimiz konu bitmişti. Bundan dolayı serbestsiniz dedi ben kitaptan birkaç soru çözdüm ve kitabı kapattım. Sınıftan çok ses çıkıyordu hoca susturmaya çalışsa da kimse onu dinleniyordu. Hoca birden tahtanın önüne geçti ve elindeki sopayla tahtaya vurarak sınıfın susmasını söyledi
"Çocuklar yeter susun son on dakika kaldı bir koca kişiye soru soracağım" dedi ilk olarak beni işaret etti
"Beyza sen yap" dedi ve tahtaya bir çırpıda bir soru yazdı. Hızlıca soruyu hocayla beraber kağıda geçirdim ve kağıdın üzerinde çözdükten sonra kalkıp tahtada yaptım.
Hoca gözleriyle sınıfı taradıkdan sonra lay'in işaret etti.
"O mu?" Diye sordum şaşkın bir şekilde
"Evet Zhang yixing kalk ve soruyu yap" dedi ama hiç hareket bile etmiyordu
"Zhang kalk dedim" dedi ama hala canlanmıyordu onun için elimle onu dürtmeye başladım. Kendi kendine birşeyler söylüyordu onu duymak için yaklaştım
"Olum Baekhyun git başımdan bak kötü olur" diyordu
"Kalksana mal herif hoca çağırıyor" dedim ama duymuyordu artık cidden sinirlenmeye başlıyordum. Ayağına sertçe bir tekme geçirdim birden ellerini ayağına götürdü ve mızlanarak kalktı
"Ne yapıyorsun türk kızı ya acıdı"
Dişlerimi sıkarak konuştum
"Mal hoca sınıfta" dedim"Zhang yixing tahtaya yazdığım soruyu yap" dedi boş soruya öyle boş gözlerle bakıyordu ki bir an yardım edesim geldi ama banane dinleseydi dersi.
"Zhang ilk günlerden yapma böyle yaaa bir dahakine dersi dinle" dedi o anda içimde bir şey oturdu hızlıca önündeki kağıda soruyu yaptım ve önüne doğru uzattım. Önce soruya sonra bana baktı gülümsedim. Hemen parmak kaldırdı
"Hocam yapabilir miyim?"
"Yaptın mı?"
"Tabi ki hocam bakın" dedi hoca deftere baktı
"Aferin kalk ve tahtada çöz" dedi. Soruyu çizdi ve yerine oturdu tam o anda zil çaldı ve hoca sınıftan çıktı.
"Teşekkür ederim Türk kızı bu iyiliğini asla unutmayacağım" dedi ve gülümsedi o anda tüm dikkatim çukur gibi oyulmuş olan gamzesine kaydı.
"Önemli değil ama bir dahakine vermem dersi dinle" dedim ve sıramdan kalkıp Betül'ün sırasına gittim.
Bu tenefüs 20 dakikalık uzun tenefüs olduğu için beraber dışarı çıkmaya karar verdik. Betül'ün koluna girdim Akın da yanımıza geldi ve bahçeye çıktık......~BÖLÜM SONU~
Umarım beğenmişsinizdir 😊✌️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY FİRST LOVE / ZHANG YİXİNG
FanfictionBambaşka bir hayat bambaşka insanlarla yeni bir aşka sürükledi beni hiç bilmediğim birinin kalbinde buldum kendimi. Beni sonsuza kadar bırakmayacak biri. O benim hayatımı değiştirdi diğer kızlara nazaran çirkin olmama rağmen güzelsin ve benimsin di...