|19|

116 15 11
                                    

Harika bir lunapark eğlencesinin sonuna geldik. Betül ve Baekhyun'un sevgili olması bugünün en güzel olayı oldu.
Hava git gide kararıyordu. Akın'ın şuana kadar aramaması beni oldukça meraklandırdı ama aramaması iyi oldu eğlencemizi yarıda bırakmamış olduk.

Baekhyun'un esprilerine gülerken lunapark'ın çıkışına doğru yürüyorduk. Lay'in telefonu ısrarla çalıyordu ama o sürekli telefonu kapatıyordu.
Bir kere daha uzun süre çalmaya başlayınca dayanamayıp lay'i durdurdum

"Bence bakmalısın anlaşılan önemli bir şey" dedim ve gülümsedim kim olduğunu bilmiyorum ama ısrarla aradığına göre önemli olmalıydı.

"Peki" dedi ve telefonu açıp uzaklaştı. Bende koşarak Betül ve Baekhyun'un yanına gittim. İlk günlerinin keyfini çıkarıyorlardı
Baekhyun benim yanlarına geldiğimi farkedince bana baktı ve konuşmaya başladı

"Lay nerde"

"Telefonla konuşuyor"

"Bilmem biraz önceden beri ısrarla biri arıyordu"

"Hım öğreniriz birazdan" dedi ve gülümsedi. Arabanın önüne gelince lay'i beklemeye başladık lay hala telefonla konuşuyordu. Bu kadar uzun süre kiminle ne konuşuyor ki. Bir kaç dakika sonra lay yanımıza geldi çok endişeli görünüyordu. Aceleyle yanımıza geldi

"Benim gitmem gerekiyor"

"Nereye?"

"Baekhyun sizi eve bıraksın sonra anlatırım" dedi ve birşey söylememi beklemeden geldiğimiz arabaya doğru hızla ilerledi.
Baekhyun hemen arkasından gitti ve lay'i durdurdu. Bir kaç dakika konuştuktan sonra endişeli bir şekilde yanımıza geldi. Sanki önemli birşey olmuş ama bize söyleyemiyorlardı gibi

"Baekhyun nereye gidiyormuş lay"

"Bir arkadaşı biraz kötüymüş sanırım onun yanına"

"Arkadaş?"

"Eski bir arkadaş" dedi. Konuyu kapatmam için net bir cevap verdiği için daha fazla soru sormadım.

******************

Uzun süren araba yolculuğu sonunda eve geldik. Kendimi koltuğa attım ve ellerimi iki yana doğru serbest bıraktım. Hala lay'in nereye gittiğini çok merak ediyorum.

"Betül?"

"Efendim?"

"Sence lay nereye gitti?"

"Eski bir arkadaş dedi ya Baekhyun"

"Evet ama içimde kötü bir his var hadi bakalım Akın nerde?"

"Odasında uyumuş"

"Hım iyi ben odama gidiyorum" dedim ve koltuktan kalkıp odama girdim. Kıyafetlerimi değiştirip yatağıma uzandım. Uyumayacaktım içimdeki kötü his beni bu gece uyutmayacak yani....

Acaba lay'e mesaj atsam mı? Yok ya atmayayım öyle aceleyle gittiğine göre önemli bir mesele.
Diye düşünürken daha fazla dayanamayıp birden telefonu elime aldım ve lay'e mesaj attım

"Lütfen eve erken git ve uyu yarın beraber birşeyler yaparız nasıl olsa okul tatil ve ben iyileştim ^_^ seni seviyorum sevgilim"

Yazdım ve mesajı gönderip telefonu yanıma koydum. Saat çoktan on olmuştu.
Lay gideli yaklaşık bir iki saat olmuş.
Umarım iyidir.

*Lay*

Israrla beni arayan min ji ra'ydı min haneul 'un kardeşi. Beni min haneul 'un telefonuyla aramıştı. Min haneul.....eski sevgilim benim yüzümden ölen sevgilim. Sevdiğim iki kadını kaybettiğim o kazada ölen sevgilim,sevdiğim kadın.

MY FİRST LOVE / ZHANG YİXİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin