Tam gözlerimi kapattığım anda Akın'ın sesini duymamla yattığım yerden sıçradım
"Beyza iyi misin ne oldu?"
"İyiyim"
"Ne oldu sana nasıl oldu kim yaptı o lay denen çocuk yaptı değil mi?"
"Of saçmalama Akın ya"
"Ne var sizin aranızda doğru söyle"
"Bana yalan söyleme"
"Akın" diye bağırdım artık bana sanki karşısında ki bir erkekmiş gibi bakıp öyle davranmasına dayanamıyorum. Küçüklükten beri sanki ben bir erkekmişim gibi davranıyor. Benimle kavga ederken sanki bir erkekler kavga ediyormuş gibi kavga ediyor ve bunun beni rahatsız ettiğini bildiği halde.....
"Ne oldu yine bana ters çıkışıp beni susturup burayı terk mi edeceksin? Ne oldu sana Beyza buraya geldikten sonra bir kız gibi davranmaya başladın neden yoksa o lay denen herif den mi hoşlanıyorsun onu kendine mi ayarlayacaksın emin ol o senin gibi kızlardan yani erkek gibilerinden hoşlanmaz" dediği an saatlerdir akmaması için uğraştığım göz yaşlarım akmaya başladı.
Kafamı kapıya doğru çevirdim lay ve Baekhyun içeride şaşkın şaşkın bize bakıyordu. Onları görünce daha da kötü oldum evet lay'den hoşlanıyordum fakat onunla çıkmak gibi bir amacım yoktu. Onun gibi yakışıklı birinin benim sevgilim olmasının ne kadar imansız olduğunu biliyordum
"Ben hep bir kızdım zaten Akın ama sen bunu asla farkına varmak istemedin her zaman sanki ben bir erkekmişim gibi bana davrandın ben bir kızım bunu farkına var"
"Değilsin sen normal bir kız değilsin asıl sen bunu anla" oturduğum yerden aniden kalktığım için ayağım sızladı.
"Kendine gel Akın" dediğim anda lay içeri girdi ve Akın'ın karşısına geçti
"Bir bayanla nasıl böyle konuşursun" dedi kafamı yere eğdim çok utanmıstım
"Sen karışma o benim ve onun arasındaki bir mesele sen kimsin?"
"Beyza'nın bir arkadaşı diyelim" dedi o sırada lay'in kenara ittim ve Akın' içimden geldiğince sert bir tokat attım.
Ayağımın ağrısını düşünmeden ağlayarak revirden çıktım. Lay ve Betül arkamdan sesleniyordu fakat onu bile umursayamıyordum şuanda sadece ağlıyordum biraz önce nasıl utandığımı düşündükçe daha da canım yanıyordu.En yakın arkadaşım tarafından az da olsa hoşlandığım çocuğun önünde rezil olmak buymuş demekki....
Hayatım boyunca hep erkeklere karşı sert davranırdım çünkü onlar da bana öyle davranıyorlardı şu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı bana herkes güzel olduğunu söylüyordu fakat erkek gibi bir kız olduğum için kimse benimle sevgili olmazdı zaten bende pek ilgili değildim o zamanlar ama bu yıldan sonra artık benimde normal kızlar gibi davranmam gerektiğini farkına vardım.....
Okulun çatısına çıktım ve kenarlarda bir yere oturdum incilen ayağımı uzattım ve ellerimle yüzümü kapattım. Hıçkırırarak ağlamaya başladım.
Bir süre sonra omzumda hissettiğim elle kafamı kaldırdım ve bana teselli eder gibi bakan çekik gözlerle karşılaştım. Laydi
"Beyza ağlama"
"Lay lütfen git buradan"
"Seni bu halde nasıl bırakmamı bekliyorsun ayağın incildi ve ağlıyorsun"
"Lay lütfen git kalbini kırmak istemiyorum"
"İnsan içine attıkları yüzünden en mutlu olduğu anda bile mutsuz olur. Onun için asla içine atma o anda kızgınsan bağır çağır üzgünsen içinden geldiğince ağla mutluysan kimseyi umursamadan gül kahkaha at" dedi ve elini yüzüme götürüp göz yaşlarımı sildi
"Hep böyle iyi biri misin?"
"Karşımda duran kişinin ne kadar iyi olduğuna bağlı"
"Yan-"
"Yani sen çok iyi bir insansın ve ağlamayı hak etmiyorsun Akın'ın dediklerini sen takma sen diğer kızlara göre daha güzelsin bunu unutma tamam mı?" Dedi e ayağı kalktı sonra elini uzattı
"Hadi kalk ve bir daha asla ağlama tamam mı?"
"Tamam"
"Söz mü? Bak ağlarsan yine tikinle oynarım" dedi elini tuttum ve yavaşça ayağı kalktım.
"Hadi şimdi sınıfa gidelim zaten iki ders kaldı"
"Peki " dedim ve gülümsedim
"Ayağın nasıl daha iyi mi?"
"İyi ama yine sızlıyor"
"İyi olur umarım" dedi ve sınıfa doğru yürümeye başladık......
Bu sempatik gamzeli beyefendi bana neden bu kadar iyi davranıyor bilmiyorum ama bu halini çok sevdim. İyi ki onu tanımışım.....
Herkese merhaba 🤗
Biliyorum sizi çok beklettim fakat bir kaç aksilik oldu umarım beğenmişsinizdir 😊😊
Hepinizi çok seviyorum 😍😍😍
Görüşmek üzere 🤗🤗🤗🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY FİRST LOVE / ZHANG YİXİNG
FanfictionBambaşka bir hayat bambaşka insanlarla yeni bir aşka sürükledi beni hiç bilmediğim birinin kalbinde buldum kendimi. Beni sonsuza kadar bırakmayacak biri. O benim hayatımı değiştirdi diğer kızlara nazaran çirkin olmama rağmen güzelsin ve benimsin di...