İyi okumalar~
Olayların üstünden yaklaşık üç dört hafta geçti Akın ile aram düzeldi.
Artık lay ile birbirimize daha yakın davranıyoruz ona karşı beslediğim duygular gün geçtikçe artıyor onun bana olan tutumu bunu sağladı bana o kadar iyi ve sıcakkanlı bir şekilde yaklaşıyor ki bazen Akın değilde sanki o benim çocukluk arkadaşımmış gibi hissediyorum.
Sürekli bana süt felan alıyor artık onun hakkında daha çok şey biliyorum bir hastalığı varmış bu beni çok üzdü anlatırken ağladım inanır mısınız. Bir sürü tedavi görmüş ama bu hastalığın çaresi yokmuş en kötüsü de bu.Son ders olduğu için kafamı sıraya koydum ve gözlerimi kapatıp deri hayallere daldım.
Birinin elini omzunda hissettiğim anda birden dikildim sıranın önünde lay bana gülümsüyordu. Ah ah böyle gülme zalımın oğlu gamzelerin çıkıyor diyesim var....."Beyza" neşeli neşeli koşması beni cidden meraklandırdı
"Efendim"
"Baaak sana çilekli süt aldım" dedi ve sıranın üzerine sütü koydu baş parmağımla sütü uzaklaştırdım
"No no no lay pembe rengini sevemediğimi biliyorsun" dedim ve yüzümü ekşittim evet gerçekten pembe rengini sevmiyorum bu erkek gibi olan yapımla alakası yok sadece pembe rengi anlamsız bir şekilde itici geliyor
"Biliyorum ama bu süt"
"Evet ama pembe bir süt hayır ben bunu içmem"dediğim anda yanıma oturdu ve gülerek gamzelerini gösterdi adi herif gamzelerini çok sevdiğimi biliyor
"Benim için de mi içmeyeceksin?"
"Haayır"
"Peki o zaman küstüm" dedi ve kafasını çevirdi küçük çocuklara benzediği için bir kahkaha attım
"Heey yapma şöyle bebeğe benziyorsun " dedim ve yüzünü avucumun içine aldım ve sağa sola salladım
"Tamam içeceğim ama pembe rengi itici evladım tamam mı sende uzak dur " dedim ikimizde kahkaha attık ve sütleri içmeye başladık.
Sonunda çıkış saati gelmişti ve eşyalarımı çantamın içine koyup sınıfın önünde beni bekleyen Akın ve Betül'ün yanına geldim.
"Akın bugün evde çikolata yiyelim mi?"
"Yiyin banane ben ders çalışacağım" dedi ve ellerini cebine koyup ilerlemeye başladı
"Akın yaaa"
"Ne"
"Senle yemek istiyorum hem Beyza hemen uyuyor"
"Bakarız sınavlar yaklaşıyor yani hazırlık yapmamız gerekiyor" Betül de Akın'ın koluna girdi ve konuşmaya başladı. Bende yanlarında telefonumla uğraşıyordum.
O sırada arkamdan biri beni eliyle dürttü arkamı döndüm.
Lay yanında chanyeol yanında da Baekhyun vardı hepsi bana meraklı gözlerle bakıyordu. Lay kulağıma doğru eğildi ve birşeyler söylemeye başladı"Akşam sizin evin yakınlarında bir kafe var biliyorsun değil mi hah işte orda seni bekleyeceğim dört beş saat sonra yani sana mesaj atacağım sana söylemek istediğim birşey var gelmeye çalış" dedi ve eski haline döndü sonra ellerini karnının üzerinde birleştirip gülümsedi ne diyecektik ki acaba?
Bende gülümsedim
"Gelmeye çalışırım" dedim o sırada Akın ve Betül bana seslendi hemen arkamı döndüm ve onlara doğru koşmaya başladım.
Betül yanlarına gelince heyecanlı bir şekilde bana baktı
"Ne söyledi,ne söyledi"
"Yine saçmalamıştır hadi ilerleyin" Akın yine son noktayı söyledi ve havalı bir şekilde ilerledi. Betül gülerek koluma girdi bizde arkasından ilerlemeye başladık.
"Ne söyledi?"
"Boşver" dedim ve gülümsedim
"Seni yemeğe mi çıkaracak kızım bak söylüyorum bu çocuk sana aşık"
"Of Betül hadi hızlı Akın'ı kızdırmayalım"
"Ay sizi sevgili olarak görmem çok yakındır Allah" dedi ve zıplamaya başladım cidden deli bu kız.
Ne diyeceğini bende bilmiyorum ama sevgili olacağımızı hiç sanmıyorum yani inşallah oluruz ama yinede sanmıyorum.
Ah yıllardır kimseye vermediğim kalbimi Kore'de hiç tanımadığım birine vermek akıl işi değil ama seviyorum işte boşa dememişler
Aşk ota da b*k'a da konar diye......Uzun bir aradan sonra herkese merhaba yeni bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kitap nasıl ilerliyor sizce ?
Lay sizce Beyza'ya ne diyecek?Bir sonraki bölümde görüşmek üzere 🤗🤗🤗
Hepinizi çok seviyorum 😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY FİRST LOVE / ZHANG YİXİNG
FanfictionBambaşka bir hayat bambaşka insanlarla yeni bir aşka sürükledi beni hiç bilmediğim birinin kalbinde buldum kendimi. Beni sonsuza kadar bırakmayacak biri. O benim hayatımı değiştirdi diğer kızlara nazaran çirkin olmama rağmen güzelsin ve benimsin di...