Sensizlik Bende Huy
Karakterler: Kim Myung Soo - Jang Ji Yun - Infinite + sonradan eklenecekler.
Konu: Myung Soo'nun başka bir okuldan Infinite ve Dong Woo'nun kızkardeşi olan Ji Yun'la aynı okula transfer edilmesiyle her şey başlar. Romantik komedi biraz da dram içeriyor.
1. Bölüm
Kahvaltıyı hazırlamış Ji Yun'un aşağıya inmesini bekliyordu Dong Woo. Ji Yun hala erken uyanmaya alışamamıştı. Dong Woo 2 yıl önce liseden mezun olmuş üniversite okumayı denemişti. Ama zorlandığı için üniversitenin ilk dönemi bitmeden okulu bırakmış ve bir süredir arkadaş oldukları grubuyla gece kulüplerinde ara sıra konserler veriyordu. Ji Yun ise lise son sınıfta sanat akademisine girmek için olabildiğince çalışıyordu. Gece geç saatlere kadar kitap okur, sabah zor uyanırdı. Günlük hayatında pek fazla konuşmaz, insanlarla düzgün bir ilişki kuramazdı. Bazen Dong Woo ile birlikte onun arkadaşlarıyla takılırdı fakat hep sessiz kalırdı.
Bugün yine bir telaş içerisindeydiler. Okuldaki tadilatlar vb. şeyler için bir haftalık tatil sürecindeydiler. Bu kısa tatil bitmiş ve okula gitme zamanı gelmişti. Ji Yun en sonunda aşağıya indi.
"Günaydın hyung~"
Dong Woo oturmuş kahvesinden bir yudum daha almıştı. Ji Yun'un yüzüne bakarak
"Sen yüzünü yıkamadın mı? Ahh,hala öğrenemedin mi? Sabah uyanır uyanmaz yüzünü yıkarsın. İlkokuldan beri öğretmenler bunu söyler. Aklına hiç mi girmedi bunlar? Bir de ben sana 'hyung' kelimesini kullanma demedim mi? Neden ısrarla hep..."
Ji Yun, onun sözünü bitirmesine izin vermeden bir lokma alıp ağzına tıktı.
"Annemden daha fazla konuştun. Gerçekten, ne zaman susacaksın?"
Dong Woo meyve suyu şişesini ona doğru fırlattı ve yemeğini yemeye başladı. En sonunda herhangi bir olay çıkmadan kahvaltılarını bitirdiler ve evden çıktılar. Caddenin sonunda yolları ayrılıyordu. Ji Yun farklı bir otobüse, Dong Woo farklı bir otobüse biniyordu.
Otobüs önünde durduğunda hiç beklemeden kalabalık yığını ile birlikte otobüse bindi. "Her gün bunu yaşamak zorunda mıyım ki?" diye iç geçirdi içinden. Bir süre sonra okula yetişmişti. Okul onun için adeta bir cehennemdi. Geride bıraktığı 3 yıl içerisinde onun için unutulmaz anılar yaşatmıştı. Derin bir iç daha çekip çantasını bir daha sırtlayıp içeriye doğru yürüdü. Sınıfa girecekken alt sınıflardan biri ona çarptı. Başını kaldırıp bakamamıştı bile. Çarpan kendisi olmadığı halde özür dilemek sorunda kalmıştı. Bir kere bile bu sınıfa özgüveni tam olarak girmemişti. Pek dışarı çıkmadığı için cam kenarında oturuyordu. Sıra arkadaşıyla iyi anlaşıyor olmasına rağmen önceden abisi ve arkadaşları ile farklı türden bir arkadaşlık kurmak için Ji Yun'dan yardım istediği için pek fazla konuşmazdı.
"Ah günaydın Ji Yun, şey en arkada oturan çocuğu biliyorsun değil mi? İşte biz onu..."
Ji Yun onu susturdu ve çantasını alıp en arkaya gitti. Günler geçiyordu ve insanlar değişiyordu. Bazılarının canı yanıyordu bazılarıysa mutlu oluyordu...
Öğretmen derse girdiğinde yanında bir öğrenci daha vardı. Herkes birbirine bakıp fısıldaşırken - özellikle kızlar ne kadar güzel bir yüzü olduğundan bahsediyordu - öğretmen onu sınıfa tanıttı.
"Kim Myung Soo ... Lisesinden buraya transfer edildi. İyi anlaşın." dedi ve onu boş olan tek sıraya gönderdi. Ji Yun'un sırası.
Myung Soo otururken selam verdi ama sadece başını eğmekle yetindi Ji Yun. Çünkü içinden geçiriyordu yine...
"Cehenneme hoş geldin."
1. Bölüm Sonu. Umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur! Yorumlarınızı bekliyorum!