Harmadik rész

1K 59 21
                                    


Hermione:
Egy hét múlva, ahogy azt az igazgató is ígérte, a színdarab résztvevőinek névsorai kint lógtak a falon. Diákok tömkelege tolongott a listák előtt. Volt, aki kitörő örömmel fogadta szerepét, volt, aki kevésbé. Sajnos többen csüggedten távoztak a helyszínről, ugyanis nevük nem szerepelt a pergamenen. Én is az egyik ilyen hely felé tartottam. A lista előtt állva a nevemet kerestem.

Nem kis meglepetésemre meg is találtam

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Nem kis meglepetésemre meg is találtam. Méghozzá nem is akár hol. Úgy látszik rám osztották Julia szerepét. Ám ez a boldogság nem tartott sokáig, ugyanis megláttam Draco neve mellett Romeot. Az előző jókedvem hirtelen eltűnt. Sarkon fordultam és elindultam a következő órám terme felé.
Már alig vártam, hogy elmondhassam a többieknek a nagy hírt, miszerint helyet kaptam a színdarabban. Ennek kimondhatatlanul örülök. A képbe csak Malfoy rondít bele. Az információk e részét nem állt szándékomban elmondani. Legalább is egyelőre. Az újabb bökkenőt az okozta mikor ráeszméltem, hogy a következő óránk SVK, méghozzá a Mardekárosokkal. Már csak remélni tudtam, hogy még nem látta a névsort. Ekkor megérkezett Piton (Batman) professzor. A tanulók becsődültek a terembe és a helyükre ültek. Az óra kín keservesen telt. Mintha soha nem akart volna vége lenni. Mondjuk ez a professzor minden órája ilyen, de ez most különösen szörnyű volt. Az óra végén felszabadultan léptem ki a teremből, azonban ez kb. idáig tartott, ugyanis egy jól ismert gúnnyal teli hang csendült fel a hátam mögött. A reményem, hogy még nem ismeri a szereposztást, azonnal szertefoszlott.

- Nocsak, nocsak. Kit látnak szemeim. – hallottam a szőkét.
- Mit akarsz Malfoy?! – Lépett közbe Harry.
- Állj félre! Ez nem tartozik rád.
Ron már éppen szólásra nyitotta volna száját, de a Mardekáros csendre intette.
- Ez rád is vonatkozik vöröske! - majd elindult felém.
Erre a mozdulatra Harry megragadta pálcáját
- Harry ne! – szóltam rá a szemüveges fiúra. - Igaza van. Ez csak ránk tartozik. – és békítően rátettem kezemet a pálcát tartó kezére.
- Majd én elintézem. Ti menjetek nyugodtan. – nyugtattam.
Harry bizonytalanul, de elindult az ellenkező irányba, magával rángatva Ront is.

Vártam pár pillanatot, aztán megszólaltam.
- Már ne is haragudj, de mintha az előbb azt mondtad, hogy ez csak ránk tartozik. Akkor ez a két tuskó miért áll még mindig itt? –néztem kérdőn a mögötte ácsorgó két mamlasz felé.
Egy megvető pillantással jutalmazott, de úgy tűnt, beismerte, hogy igazam van.
- Tipli van. – mondta végül.
Mivel a két IQ bajnok még mindig ott ácsorgott, előző mondatát kicsit erőteljesebben ismételte meg, mire két barátja sarkon fordult és eltűnt.
- Na? Most, hogy ketten maradtunk hajlandó vagy végre megszólalni?
- Én? Nem is tudom ki szólított le kit? – álltam összefont karokkal.
- Na, idefigyelj te szemtelen kis… - de nem fejezte be, csak elindult felém.
Hátrálni kezdtem egészen addig, míg a hátam a folyosó falának nem ütközött. Egy pillanatra megrezzentem. A ball keze már a fejem mellett támasztotta a falat. De aztán megembereltem magam.
- Én kis mi…? Sárvérű?! Ha? Ezt akartad mondani? – emeltem fel a hangomat. Nem tudom miért, de ahogy kimondtam „azt” a szót egy könnycseppet éreztem a szemem sarkában. Azonban tartottam magam. Nem engedem meg neki ezt az örömöt.

Ahogy a szemembe nézett megint ugyan azt láttam. Ugyan azt a megmagyarázhatatlan valamit, amit már korábban is. De a választ még mindig nem tudtam.
Hirtelen ellöktem magam a faltól és amilyen gyorsan tudtam, elindultam az ellenkező irányba. Sikertelenül. Malfoy megragadta a taláromat és megállított.
- Mondj le a szerepről.
- Azt lesheted. – majd kirántottam a taláromat a szorításából és dühösen tovább indultam.
Ezt teljesen megőrült, ha azt hiszi, hogy ennyivel elijeszthet. Ennek ellenére ezt nem hagyhatom annyiban, így az igazgatói iroda felé vettem az irányt.

HP: Hermione és Draco - Rómeó és Júlia máskéntTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang