Βασίλης pov
Αργά το μεσημέρι γυρίσαμε στο χωριό και ο καθένας πήγε σπίτι του. Αφού τσακωθήκαμε με την Κατερίνα ποιος από τους δυο θα μπει πρώτος για μπάνιο πέσαμε για ύπνο να είμαστε ξεκούραστοι για μετά.
Το απόγευμα είχαμε δώσει ραντεβού με τα παιδιά στο γήπεδο. Πάντα η Κατερίνα μπερδεύει που είναι το γήπεδο έτσι μου είπε να την περιμένω για να πάμε μαζί. Ανεβάσαμε τα ποδήλατα μας από την αποθήκη και φύγαμε. Λίγο αργότερα αρχίσαμε να κατηφορίζουμε τον δρόμο για το γήπεδο. Δεν μιλούσε κανένας από τους δυο ώσπου αποφάσισα να την ρωτήσω κάτι που παρατήρησα σήμερα στην παραλία:
-Να σε ρωτήσω κάτι;
Κατερίνας pov
-Άντε ρώτα
Του λέω με υφάκι αλλά εκείνος σταματάει το ποδήλατο του και κατεβαίνουμε.
-Σήμερα το πρωί στη θάλασσα είδα πως κοιτούσες τον Σταύρο έχεις κάτι να μου πεις;
-Εγώ κοιτούσα τον Σταύρο είσαι σίγουρος;
-Ελα τώρα μην το παίζεις τόσο Drama Queen σε είδα που τον κοίταζες με ανοιχτό το στόμα και έλιωνες
Άκου εκεί και έλιωνα που τα βρίσκει;
-Και αν τον κοίταζα.. Τι θες να αποδείξεις από αυτό Βασίλη;
-Ότι και εσύ έχεις συναισθήματα για αγόρια
-Γιατί πριν τι είχα για κορίτσια;
Κάνω ειρωνικά αλλά με κοιτάει με ένα βλέμμα σαν να ήθελε να με κοπανήσει και φοβήθηκα λίγο για την ζωή μου.
-Και αν έχω εσένα τι σε νοιάζει...;
-Πω.. νεύρα δεν σου ξαναλέω τίποτα και εγώ για να μάθεις
Για ακόμη μια φορά δεν του απάντησα. Ναι η αλήθεια είναι ότι νιώθω πολύ Drama Queen. Έσκασα ένα διακριτικό χαμόγελο και κοίταξα τον Βασίλη που είχε νευριάσει για τα καλά. Ναι τρελαίνομαι όταν νευριάζει. Ξανά ανεβαίνει στο ποδήλατο και φεύγουμε από εκείνο το σημείο.
Φτάσαμε στο γήπεδο χωρίς να μιλάμε. Τι γήπεδο δηλαδή... Έτσι το ονόμασαν τα παιδιά. Μια μεγάλη αλάνα είναι μόνο.Τα αγόρια αποφάσισαν να παίξουν ποδόσφαιρο και πρότειναν να παίξουμε και εμείς αλλά εναντίον τους. Έτσι βάλαμε την Χριστίνα τέρμα, την Ναταλία και την Ζωή άμυνα και εγώ με την Μαρία επίθεση. Από τα αγόρια βάλανε τον Χρήστο τέρμα, τον Σταύρο και τον ξάδερφό μου άμυνα και τον Κωνσταντίνο με τον Λέο επίθεση. Για διαιτητή είχαμε τον Νίκο. Η ομάδα των κοριτσιών σαφώς και θα έχανε. Αλλά δεν το κάναμε και θέμα. Προσπαθούσα να μην δίνω σημασία στον Σταύρο αν και αυτό ήταν αδύνατο. Κάθε φορά που η μπάλα έφτανε στο τέρμα των αγοριών έπεφτα πάνω του.
Κάποια στιγμή μέσα στο παιχνίδι, ο Κωνσταντίνος που έπαιζε επίθεση άρχισε να τρέχει προς το μέρος των αμυντικών με την μπάλα. Βλέποντας ότι η άμυνα δεν έπαιζε γιατί μιλούσε τι να κουτσομπόλευαν πάλι άραγε έπαιξα τον ρόλο του αμυντικού με αποτέλεσμα ο Κωνσταντίνος που πήγαινε με πολύ φόρα να πέσει πάνω μου, να με ρίξει με την πλάτη και αυτός να πέσει μπρούμυτα δίπλα μου. Τότε τον πρόσεξα. Ήταν και αυτός αρκετά γλυκούλης. Βέβαια εξηγείται γιατί είναι ο δίδυμος αδερφός του Σταύρου αλλά δεν μοιάζουν. Είναι και οι δυο αδύνατοι και γυμνασμένοι, ψηλοί αλλά σε όλα τα υπόλοιπα... Ο Κωνσταντίνος έχει κατάμαυρα μάτια και είναι λίγο το "bad boy" της παρέας. Ενώ ο Σταύρος είναι πιο γλυκός και ευγενικός. Αυτός, ο ξάδερφος μου και ο Λέο είναι τα υποτιθέμενα μαναράκια του χωριού. Οι σκέψεις μου ξανά διακόπηκαν όταν όλοι έτρεξαν από πάνω μας και ρωτούσαν αν είμαστε καλά. Ο Κωνσταντίνος μου έδωσε το χέρι του για να με βοηθήσει να σηκωθώ και μου ζήτησε συγγνώμη. Ο Νίκος σφύριξε φάουλ για μένα και το παιχνίδι συνεχίστηκε. Σε όλη την υπόλοιπη ώρα του παιχνιδιού ο Κωνσταντίνος με ζύγωνε με τα μάτια του.
-Παναγία μου μείνε μακριά του
Μου κάνει η Ναταλία κάποια στιγμή και εγώ συνέχισα να παίζω σαν να μην συμβαίνει τίποτα. Ίσως αυτό η Ναταλία να το είπε και για άλλο λόγο αλλά δεν θα το κάνω θέμα ακόμα.
Μόλις το παιχνίδι τελείωσε ήμασταν τόσο ιδρωμένοι όλοι μας που μόλις φτάσαμε σπίτι εγώ με τον Βασίλη τσακωνόμασταν για ακόμα μια φορά ποιος από τους δυο θα μπει πρώτος στην μπανιέρα.
Γεια σας👑
τι κάνετε? Σας άρεσε το κεφάλαιο? Παρακαλώ απαντήστε μου στις ερωτήσεις😢⬇
Συμπαθείτε τον Βασίλη?
Σιπάρετε τον Κωνσταντίνο με την Κατερίνα?
Ούτε εδώ έχει σπόιλ😇
Kisses bitches😘💋
-Κατερίνα💙
YOU ARE READING
Stay With Me
RomanceΠοτέ δεν τον είχα προσέξει...Όλα έγιναν τόσο ξαφνικά που δεν μπορούσα να μην τον σκέφτομαι. Η ζωή μου πάντα ήταν τόσο άδεια ώσπου ήρθε η μεγάλη ανατροπή. Ακόμα και αν οι δρόμοι μας χωρίστηκαν τα καταφέραμε και είμαστε πάλι μαζί. Please don't copy❎