Βασίλης pov
Απόγευμα. Σηκώθηκα αργά από το κρεβάτι και κοίταξα το απέναντι δωμάτιο που κοιμόταν η Έλενα. Ευτυχώς κοιμάται ακόμα να μιλήσω λίγο με την Κατερίνα. Χτύπησα την πόρτα του δωματίου της και μπήκα μέσα χωρίς να περιμένω για την απάντηση της. Εκείνη μόλις με είδε πήγε να σηκωθεί από το κρεβάτι χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Έπιασε χαμηλά την κοιλιά της. Γονάτισα δίπλα της.
-Κατερίνα συμβαίνει κάτι;
Εκείνη δεν μου απάντησε και άρχισε να κλαίει. Κάθομαι στο κρεβάτι και την αγκαλιάζω.
-Μίλα μου Κατερίνα σε παρακαλώ
Της λέω και εκείνη άρχισε να σκουπίζεται.
-Θα σου πω αλλά θα μου υποσχεθείς ότι δεν θα κάνεις τίποτα
-Το υπόσχομαι
Ναι καλά...
-Χθες βράδυ μου έστειλε μήνυμα ο Σταύρος ότι ο Κωνσταντίνος δεν είναι καλά, μου είπε να πάω και πήγα.
-Τι...;; Πες μου σε παρακαλώ ότι δεν σου έκανε κάτι
Έσκυψε το κεφάλι της πράγμα που σημαίνει ότι την ακούμπησε το καθίκι.
-Θα τον εσκοτώσω
Κάνω και σηκώνομαι με φόρα.
-Βασίλη υποσχέθηκες ότι δεν θα κάνεις τίποτα
-Ξεκουράσου εσύ
-Μη Βασίλη έλα εδώ
Αλλά πολύ αργά είχα κλείσει ήδη την εξώπορτα. Έφτασα σχεδόν τρέχοντας στο σπίτι του και ετοιμαζόμουν να χτυπήσω την πόρτα αλλά αυτή άνοιξε από μόνη της. Αυτός που ψάχνω. Τον τράβηξα και τον κόλλησα δυνατά στον τοίχο.
-Παράτα με ρε Βασίλη δεν είναι δικό σου θέμα είναι δικό μου και της Κατερίνας
-Και αυτή το ίδιο μου είπε αλλά δεν την άκουσα
Του λέω θυμωμένα και τον αφήνω. Δεν θα τον χτυπήσω. Όχι ακόμα.
-Είχα πιει ρε φίλε
-Πρώτον δεν είμαι φίλος σου πια και δεύτερον αφού ξέρεις ότι το πολύ δεν σε χωράει
-Βασίλη θυμάσαι μια υπόσχεση που είχαμε δώσει εγώ εσύ και ο Λέο;
Τον κοίταξα απορρημένος. Ποια από όλες αυτές;
-Δεν τσακωνόμαστε μεταξύ μας ποτέ για γκόμενα
-Ναι μόνο που εδώ υπάρχει διαφορά. Η Κατερίνα δεν είναι γκομενά μου είναι ξαδέρφη μου
Του φωνάζω και του κοπανάω ένα δυνατό χαστούκι. Εκείνος κράτησε το μάγουλο του και κοιτούσε το υπερπέραν πίσω μου. Βήματα ακούγονται και γυρίζω το κεφάλι μου.
-Κατερίνα τι κάνεις εσύ εδώ;
-Σου είπα να μην τον πειράξεις ότι έγινε έγινε απλά δεν πρόκειται να με πλησιάσεις ξανά
Λέει και γυρίζει το κεφάλι της προς τον Κωνσταντίνο. Εκείνος την κοιτάζει με βουρκωμένα μάτια και αρχίζει να την πλησιάζει. Δεν θα ενοχλήσω εκτός αν κάτι δεν αρέσει στην Κατερίνα. Της χαϊδεύει τα μαλλιά και κοιτάει ο ένας τον άλλον στα μάτια.
-Συγγνώμη. Δεν ξέρω αν θα την δεχτείς καν αλλά να ξέρεις ότι δεν θα σε ξεπεράσω ποτέ
Εκείνη απλά απομακρύνεται και φεύγει διακριτικά τραβόντας με. Αγριοκοίταξα άλλη μια φορά τον Κωνσταντίνο. Έβλεπα καλά; Δάκρυα κυλούσαν από τα μάτια του; Γυρίσαμε σπίτι. Η Έλενα είχε ξυπνήσει και μας έψαχνε. Θα φύγει σκέφτηκα. Η Κατερίνα θα φύγει.
-Έλενα έρχεσαι λίγο στο δωμάτιο;
Μπήκαν στο δωμάτιο και πήγα έξω από την πόρτα να ακούσω τι λένε.
-Θες να πάμε διακοπές μαζί με τον Ορέστη και τους γονείς μας
-Ναι
-Ωραία μάζεψε τα πράγματα σου
Τώρα είναι η σειρά μου να χύσω δάκρυα. Η Κατερίνα άνοιξε την πόρτα να πάει προς το δωμάτιο της και με είδε. Χωρίς να μιλήσει μπαίνει στο δωμάτιο της και την ακολουθώ. Την κοίταζα να μαζεύει τα πράγματα της. Όταν τελείωσε, άφησε την βαλίτσα της και κάθισε δίπλα μου.
-Θα ξανάρθεις ποτέ;
-Δεν ξέρω
Με αγκαλιάζει και χαϊδεύει τις μπούκλες των μαλλιών μου. Ποιος ξέρει πότε θα την έβλεπα ξανά. Την επόμενη μέρα κιόλας πήραν το πλοίο και έφυγαν. Εγώ μόνος μου προσπαθούσα να μαζέψω τα κομμάτια της καρδιάς μου γιατί δεν έχασα μπορεί και για πάντα την ξαδέρφη μου αλλά την κολλητή μου, την αδερφή μου. Άνοιξα ένα μπουκάλι μπύρα από το ψυγείο, πήγα στο δωμάτιο για να μην με δει η γιαγιά και άρχισα να πίνω. Ο Κωνσταντίνος φταίει σκέφτηκα.
Γεια σας😍
τι κάνετε? Εγώ είμαι τέλεια. Το ξέρω αυτό το κεφάλαιο είναι λίγο κάπως. Σας αρέσει?
Δεν θα κάνω σπόιλ☺
Kisses bitches💋😘
-Κατερίνα💙
YOU ARE READING
Stay With Me
RomanceΠοτέ δεν τον είχα προσέξει...Όλα έγιναν τόσο ξαφνικά που δεν μπορούσα να μην τον σκέφτομαι. Η ζωή μου πάντα ήταν τόσο άδεια ώσπου ήρθε η μεγάλη ανατροπή. Ακόμα και αν οι δρόμοι μας χωρίστηκαν τα καταφέραμε και είμαστε πάλι μαζί. Please don't copy❎