-Παρτ 26-

157 41 23
                                    

Κατερίνας pov

Ακόμα δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω ότι είμαι έγκυος. Οδηγώ για το χωριό και η διαδρομή μου φαίνεται ατέλειωτη. Στο πίσω κάθισμα τα μικρά κοιμούνται. Τους ήρθε βαρύ το φετινό καλοκαίρι με όσα έγιναν. Γιατί σε μένα; Πως θα πω στον Κωνσταντίνο ότι περιμένω το παιδί του; Και μετά πως στα δίδυμα; Και οι υπόλοιποι τι θα πουν; Ακόμα δεν πέθανε ο άντρας της αυτή είναι έγκυος από άλλον; Απλά δεν τους το λες. Απαντάει μια φωνή στην σειρά με τα ερωτήματα μου. Όχι δεν μπορώ να πω ψέμματα. Στον κόσμο ναι δεν με νοιάζει. Στην οικογένειά μου όμως πρέπει να πω την αλήθεια. Κάνε έκτρωση και θα γλυτώσεις από όλα αυτά.  Ξαναλέει η φωνή μέσα. Δεν μου κάνει και καρδιά να σκοτώσω μια αθώα ψυχή που δεν φταίει σε κάτι. Σε μία ώρα θα είμαι εκεί και θα μιλήσω για την εγκυμοσύνη μου. Στα παιδιά και στους ξένους θα πω ότι είναι του Δημήτρη. Ο Κωνσταντίνος πρέπει να το ξέρει και μαζί με αυτόν ο Βασίλη.

Κωνσταντίνος pov

Πήγα στο πατρικό μου όλα ήταν κλειστά. Σκηνές μαζί με τον Σταύρο περνάνε από το μυαλό μου. Άρχισα να περπατάω προς το σπίτι του Βασίλη. Τώρα που έφυγαν οι υποψήφιοι γαμπροί νομίζω ότι πρέπει να την κάνω δικιά μου. Το ξέρω ότι της έκανα πολλά στο παρελθόν αλλά την θέλω μόνο για μένα. Τόσα χρόνια έπρεπε να την είχα ψάξει. Να μην την άφηνα στον μαλάκα τον Δημήτρη. Βγάζω ένα μικρό κουτάκι από την τσέπη μου και το ανοίγω. Οι αχτίδες του ηλίου χαϊδεύουν το διαμαντάκι στη κορυφή του δαχτυλιδιού. Κλείνω το κουτί και το τοποθετώ πάλι στην τσέπη μου. Ο Βασίλης ήταν έξω στην βεράντα. Ένα τσιγάρο ήταν αναμμένο στο τασάκι και εκείνος κοιτούσε το κενό.

-Σε μισή ώρα είναι εδώ

Μου λέει ο Βασίλης πριν καλά καλά ανοίξω την πόρτα. Κάθομαι σε μια καρέκλα δίπλα του και ανάβω ένα τσιγάρο.

-Θα την ζητήσεις έτσι;

Γνέφω θετικά και εκείνος χαμογελάει. Δεν ξαναμιλήσαμε και η μισή ώρα φάνηκε αιώνας. Το μαύρο αμάξι της Κατερίνας σταματάει έξω από το σπίτι. Βγαίνει έξω και ανοίγει μια από τις πίσω πόρτες. Ο Ιάσονας και ο Πέτρος τρέχουν στην αγκαλιά του Ραφαήλ.

-Σας έλειψα κιόλας ρε;

-Ναιι

Κάνουν και τα δύο ταυτόχρονα. Και του δίνουν από ένα φιλί στο μάγουλο.

-Άντε πάτε πάνω τώρα να ξαπλώσετε

Και τα δύο υπακούν στην διαταγή της μάνας και τρέχουν πάνω. Σηκώνομαι και την πλησιάζω.

-Μπορούμε να πάμε μέσα;

Ρωτάει αυστηρά η Κατερίνα και φεύγει από δίπλα μου. Ανοίγει την πόρτα και εγώ με τον Βασίλη υπακούμε σε μια ακόμα διαταγή της. Καθόμαστε στο τραπέζι και κοιταζόμαστε μεταξύ μας για λίγο.

-Θα σας πω κάτι αλλά δεν θέλω να με διακόψει κανένας σας

Λέει η Κατερίνα και γνέφουμε καταφατικά.

-Χθες ανακάλυψα ότι είμαι έγκυος

Νιώθω τη γη να φεύγει κάτω από τα πόδια μου. Άλλο ένα παιδί του Δημήτρη.

-Κωνσταντίνε μην τρομάζεις γιατί εσύ είσαι ο πατέρας

-Τι είμαι εγώ;

-Ο πατέρας

Ο Βασίλης σκάει στα γέλια και εγώ σηκώνομαι και γονατίζω μπροστά της. Βγάζω αργά το κουτί από την τσέπη μου και εκείνη με κοιτάει έκπληκτη. Από τα μάτια της αρχίζουν να τρέχουν δάκρυα.

-Δεν άκουσα ακόμα απάντηση

Λέω και εκείνη σηκώνεται και φεύγει από την κουζίνα. Λες να μην με θέλει πια; Ξαναγυρίζει και χώνεται μέσα στην αγκαλιά μου.

-Ναι

Μου ψιθυρίζει στο αυτί και δάκρυα αρχίζουν να τρέχουν και από τα δικά μου μάτια.

-Σου το είχα πει τότε. Εμείς οι δυο, πρέπει να είμαστε για πάντα μαζί. Είσαι δικιά μου μ'ακούς;

Της λέω και τα χείλια μας ενώνονται. Σταματάμε να αγριοκοιτάξουμε τον Βασίλη ο οποίος χειροκροτούσε και γελούσε και μετά τα χείλια μας ξανά ενώνονται λες και έχουν μαγνήτες.

Γεια σας

τι κάνετε? Προτελευταίο κεφάλαιο😢. Πότε έφτασε κιόλας το τέλος;

Ομως έρχεται καινούργια ιστορία🙌🙌...

...και θα είναι καλύτερη από αυτήν 🙌🙌👏👏.

Πείτε την γνώμη σας: πως σας φάνηκε το κεφάλαιο;

Kisses bitches😘💋
-Κατερίνα💙

Stay With MeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora