Σταύρος pov
Η αναμονή στην εντατική με τρέλαινε. Έκανα βόλτες πάνω κάτω τον διάδρομο και περίμενα να βγει κάποιος γιατρός να πει αν είναι καλά. Πρέπει να στείλω στον Βασίλη μήνυμα: «Η Κατερίνα είναι σοβαρά στο ( τάδε ) νοσοκομείο της Πάτρας έλα». Εκείνη την ώρα εμφανίστηκε ο Δημήτρης.
-Έχουμε κανένα νέο;
-Τίποτα δεν βγήκε κάνεις
Κάθισε σε μια καρέκλα και κάθισα δίπλα του. Το βράδυ εμφανίστηκε και ο Βασίλης. Ήταν ο πιο ανήσυχος από όλους μας. Φαινόταν στα μάτια του. Μας πλησιάζει και με πιάνει από την μπλούζα σηκώνοντας με πάνω.
-Τι έγινε ρε Σταύρο;
-Την χτύπησε αυτοκίνητο
-Τι;; Ποιος ήταν;
-Δεν ξέρω δεν πρόλαβα να δω έφυγε
-Είναι κάλα;
-Δεν ξέρω δεν έχει βγει κανείς να ρωτήσω
Με αφήνει και κάθεται και αυτός. Ο Δημήτρης κάτι σκεφτόταν. Μπορεί να μην είχε καταλάβει καν ότι ήρθε ο Βασίλης. Και μάλλον ξέρω και τι σκέφτεται. Η πόρτα ξαφνικά ανοίγει και πεταγόμαστε και οι τρεις πάνω. Ο γιατρός μας πλησιάζει με ανέκφραστο πρόσωπο πράγμα που με κάνει να ανησυχήσω περισσότερο.
-Η δεσποινίς έχει ξεπεράσει κάθε κίνδυνο. Τώρα περιμένουμε να ξυπνήσει
Όλοι γνέφουμε θετικά στον γιατρό.
-Μπορούμε να πάμε να την δούμε;
-Ναι αλλά ένας ένας
Ο γιατρός φεύγει και μείναμε να κοιταζόμαστε.
-Πήγαινε εσύ πρώτος Δημήτρη είσαι ο άντρας της
Λέω στον Δημήτρη και εκείνος ανοίγει την πόρτα και μπαίνει μέσα κλείνοντας την πίσω του. Κάθισα στην καρέκλα και σκεφτόμουν αν έπρεπε να στείλω μήνυμα και στον αδερφό μου.
-Σκέφτεσαι αν πρέπει να του στείλεις μήνυμα έτσι; Μην αγχώνεσαι ήταν μάζι μου όταν έστειλες σε μένα και δεν ήθελε να έρθει
-Πως και έτσι;
-Δεν θέλει να πλακώσει τον Δημήτρη και σένα λέει. Θα έρθει όταν θα φύγετε εσείς
-Θα μπω να δω την Κατερίνα και εγώ μετά και θα τον πάρω να πάμε να πιούμε έναν καφέ πες του να έρθει
Ο Δημήτρης βγαίνει και παίρνω εγώ σειρά. Κάθισα στην καρέκλα δίπλα της και της είπα την αλήθεια ότι την αγαπάω και εγώ. Το ξέρω ότι δεν με ακούει αλλά ήθελα να της το πω έστω και έτσι. Σηκώθηκα και βγήκα έξω. Είπα στον Δημήτρη να πιούμε έναν καφέ σε μια καφετέρια εδώ πιο κάτω και ευτυχώς δέχτηκε. Φύγαμε και αφήσαμε τον Βασίλη εκεί.
Βασίλης pov
Επιτέλους έφυγαν. Στέλνω στον Κωνσταντίνο μήνυμα να έρθει. Στο πάρκινγκ περίμενε. Μπήκα μέσα και παρότι ξέρω ότι δεν γίνεται να με ακούσει της ζήτησα συγγνώμη για αυτά που της είπα τις προάλλες. Βγήκα έξω να περιμένω τον Κωνσταντίνο. Αυτός θα έχει πιο πολλά να της πει. Ευτυχώς δεν άργησε να εμφανιστεί. Μπήκε κατευθείαν στο δωμάτιο. Θέλω να μάθω ειλικρινά τι θα της πει. Και αν γυρίσουν πιο νωρίς οι άλλοι και τον δει ο Δημήτρης; ΤΙς σκέψεις μου για τις δικαιολογίες που θα έλεγα διέκοψε ο Κωνσταντίνος ο οποίος άνοιξε την πόρτα και φώναζε: «Ένας γιατρός ξύπνησε η Κατερίνα». Ο ίδιος γιατρός έρχεται σχεδόν τρέχοντας και μπαίνει μέσα στο δωμάτιο.
-Φεύγω στείλε μήνυμα σε αυτούς να έρθουν
Ο Κωνσταντίνος πέρασε τον διάδρομο γρήγορα και κατέβηκε τις σκάλες. Άνοιξα το κινητό μου και έστειλα μήνυμα στον Σταύρο να έρθουν. Κάτι που δεν σκέφτηκα όμως είναι ότι αν ο Δημήτρης ζητήσει την αλήθεια τότε εμείς οι υπόλοιποι τι κάνουμε; Ακόμα και η ξαδέρφη μου δεν θα ξέρει πως να το αντιμετωπίσει. Άμα ήξερε πως, θα του το είχε πει ήδη. Ίσως να τα είχαμε βρει εδώ και χρόνια. Η πόρτα του δωματίου άνοιξε και οι γιατροί έβγαλαν το κρεβάτι με την Κατερίνα. Εκείνη γύρισε και μου χαμογέλασε. Ο γιατρός είπε πως την πάνε για εξετάσεις.
Γεια σας💋
τι κάνετε? Όποιος θέλει μπορεί να με ακολουθήσει στο Instagram: @mactinusgr
Πως σας φάνηκε το κεφάλαιο?💬⬇⬇⬇
Βλέπει κανείς Supernatural?👻
Kisses bitches💋😘
-Κατερίνα💙
YOU ARE READING
Stay With Me
RomanceΠοτέ δεν τον είχα προσέξει...Όλα έγιναν τόσο ξαφνικά που δεν μπορούσα να μην τον σκέφτομαι. Η ζωή μου πάντα ήταν τόσο άδεια ώσπου ήρθε η μεγάλη ανατροπή. Ακόμα και αν οι δρόμοι μας χωρίστηκαν τα καταφέραμε και είμαστε πάλι μαζί. Please don't copy❎