Δημήτρης pov
Οι εξετάσεις της Κατερίνας ευτυχώς βγήκαν καλές. Ο γιατρός είπε ότι θα μπορούσε να ήταν και χειρότερες. Υπέγραψα εξιτήριο και φύγαμε για το σπίτι του Σταύρου. Ο Ιάσονας και ο Πέτρος έπεσαν κατευθείαν στην αγκαλιά της Κατερίνας και η Κάθριν την ρώτησε αν είναι καλά. Ο Σταύρος με τον Βασίλη κάθισαν στον καναπέ. Νομίζω ότι είναι καιρός να μου εξηγήσουν τι συμβαίνει.
-Λοιπόν εσείς οι τρεις έχετε κάτι να μου πείτε
Τους λέω και τους κοιτάζω έναν προς έναν. Εκείνοι κοιτάζονται μεταξύ τους και γνέφουν. Η Κατερίνα κάνει την κίνηση να πάρει τα παιδιά πάνω για να μην είναι μπροστά αλλά η Κάθριν την σταματάει.
-Θα τα πάω εγώ πάνω και τα τρία εσύ κάτσε εδώ. Περιμένετε με
Η Κάθριν παίρνει τα παιδιά πάνω και η Κατερίνα κάθεται δίπλα στον Βασίλη. Ο Σταύρος πάει και κάθεται δίπλα τους και κοιτούσαν ο ένας τον άλλον κάπως ανήσυχα. Ο Σταύρος ειδικά έχει καταχλωμιάσει. Η Κάθριν κατεβαίνει γρήγορα και κάθεται σε μια καρέκλα.
-Λοιπόν...
Ξεκινάει ο Βασίλης και χαμηλώνει το βλέμμα του.
-Πριν από μερικά χρόνια...
Συνεχίζει ο Σταύρος και κοιτάει την Κατερίνα.
-Τα είχα με τον Κωνσταντίνο αλλά...
Και κάπως έτσι μας είπαν όλη την ιστορία. Εγώ και η Κάθριν τους κοιτούσαμε με το στόμα ανοιχτό.
-Ώστε εσύ είσαι αυτή που δεν μπορεί να ξεπεράσει ο Κωνσταντίνος με τίποτα;
Ρωτάει η Κάθριν και νιώθω ένα μαχαίρι καρφώνεται στην καρδιά μου.
-Ναι ούτε εγώ. Συγγνώμη Δημήτρη
Ένα δεύτερο μαχαίρι καρφώνεται στην καρδιά μου και βλέπω τον Σταύρο για πρώτη φορά να κατεβάζει το κεφάλι του.
-Σταύρο έχεις κάτι να μοιραστείς μαζί μας;
Λέω ειρωνικά και όλοι γυρίζουν και τον κοιτάνε. Εκείνος αρνείτε σηκώνοντας το πρόσωπο του. Κοιτάζω την Κατερίνα που κοιτάζει ακόμα κάτω. Αποφεύγει να με κοιτάξει σκέφτομαι και νιώθω και ένα τρίτο μαχαίρι να προσγειώνεται στην καρδιά μου. Ήξερα ότι κρατούσε μυστικά αλλά όχι ότι γουστάρει ακόμα τον εφηβικό της έρωτα που πρώτον της φέρθηκε και σαν μαλάκας(σόρρυ) και δεύτερον ενώ ήταν τόσο χρόνια μαζί μου αγαπάει κάποιον άλλον.
Ο Βασίλης έφυγε και ανέβηκα πάνω για ύπνο. Η Κατερίνα έκανε πως κοιμόταν δίπλα μου αλλά ήξερα πως απλά δεν ήθελε να το συζητήσει. Γύρισα προς το μέρος της και πείραξα τα μαλλιά της με τα χέρια μου. Δεν θα την χάσω ότι και να γίνει αύριο κιόλας θα σηκωθούμε να φύγουμε από εδώ.
Γεια σας👑
τι κάνετε? Πως είστε?
Τι θέλετε να γίνει παρακάτω?
Αα και είμαστε και πολύ κοντά στο τέλος γι'αυτό είναι και μικρό αυτό το κεφάλαιο.
Kisses bitches😘💋
-Κατερίνα💙
YOU ARE READING
Stay With Me
RomanceΠοτέ δεν τον είχα προσέξει...Όλα έγιναν τόσο ξαφνικά που δεν μπορούσα να μην τον σκέφτομαι. Η ζωή μου πάντα ήταν τόσο άδεια ώσπου ήρθε η μεγάλη ανατροπή. Ακόμα και αν οι δρόμοι μας χωρίστηκαν τα καταφέραμε και είμαστε πάλι μαζί. Please don't copy❎