-Παρτ 25-

155 41 33
                                    

Βασίλης pov

Κοίταζα την Κατερίνα και τον Κωνσταντίνο. Μετά από τόσο καιρό κοιτάζονται βαθιά στα μάτια. Ίσως με τον θάνατο του Σταύρου και την φυλάκιση του Δημήτρη θα έρθουν ξανά κοντά. Ξαφνικά το κινητό της Κατερίνας χτυπάει και απομακρύνουν τα βλέμματά τους.

«Παρακαλώ...ΠΟΤΕ;;;...ευχαριστώ για την ενημέρωση αύριο θα είμαι εκεί»

-Τι έγινε;

Το βλέμμα της ήταν αρκετά περίεργο. Δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια της.

-ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΕΓΙΝΕ;

Της φωνάζω και εκείνη κρύφτηκε κάτω από το σεντόνι του κρεβατιού. Ο Κωνσταντίνος πηγαίνει δίπλα της και την χαϊδεύει στην πλάτη.

-Σας παρακαλώ αφήστε με μόνη μου

Λέει η Κατερίνα με λυγμούς. Ανοίγω την πόρτα να φύγω αλλά ο Κωνσταντίνος δεν φεύγει από δίπλα της.

-Ελα Κωνσταντίνε πάμε

-Οχι εγώ δεν φεύγω ξανά από δίπλα της θα είμαι πάντα μαζί της

Κωνσταντίνος pov

Ο Βασίλης φεύγει από το δωμάτιο και μένουμε οι δυο μας. Ησυχία κυριάρχησε σε όλο το δωμάτιο. Ευτυχώς σταμάτησε να κλαίει.

-Αγάπη μου πες μου τι έγινε;

Την ρωτάω όσο πιο ήρεμα μπορώ. Τραβάω το σεντόνι και την γυρίζω να με κοιτάξει. Τα μάτια της είναι κατακόκκινα.

-Ελα εδώ

Της λέω και την βάζω μέσα στην αγκαλιά μου.

-Πες μου τώρα τι έγινε

-Ο...Δημήτρης..αυτοκτόνησε

Λέει και δάκρυα ξεχύνονται από τα μάτια της πάνω στην μπλούζα μου. Ένα χαμόγελο σχηματίζεται στα χείλη μου. Επιτέλους είναι δικιά μου και μόνο δικιά μου. Ούτε ο Δημήτρης ούτε ο Σταύρος. Τι λέω Θεέ μου; Χαίρομαι που έφυγαν δυο άτομα και μάλιστα ο ένας ήταν αδερφός μου;

-Ηρέμησε όλα θα πάνε μια χαρά. Θα πάμε αύριο εκεί που τον έχουν

Με το χέρι μου σηκώνω το πρόσωπό της και πλησιάζω τα χείλη της. Εκείνη περνάει το χέρι της γύρω από τον λαιμό μου και τα χείλη μας ενώνονται. Κλειδώνω την πόρτα και ξαπλώνω και εγώ στο κρεβάτι. (Και όλοι καταλάβατε το μετά).

Κατερίνας pov

Το επόμενο πρωί ξύπνησα πιο νωρίς από τον Κωνσταντίνο. Σηκώνομαι από το κρεβάτι και ξεκλειδώνω την πόρτα. Ο Βασίλης είναι μόνος του στην κουζίνα και πίνει τον καφέ του.

-Το έγινε χθες βράδυ;

Λέει και με κοιτάει με πονηρό χαμόγελο. Βάζω και εγώ μια κούπα καφέ και κάθομαι δίπλα του.

-Βασικά για το βράδυ ξέρω τι έγινε αλλά δεν ξέρω γιατί έκλαιγες

-Αυτοκτόνησε ο Δημήτρης

Λέω και πίνω λίγο από τον καφέ μου. Ο Βασίλης γυρνάει και με κοιτάει.

-Τι έκανε λέει;

-Αυτοκτόνησε

Λέω και κοιτάω το υπερπέραν. Ο Δημήτρης αυτοκτόνησε και εγώ...

-Τον έχουν πάει στη Καβάλα στην οικογένεια του και η κηδεία είναι αύριο. Είπα στην μάνα του ότι θα πάω σήμερα

-Θα έρθω μαζί σου

-Ίσως καλύτερα να πάω μόνη με τα δίδυμα μόνο

-Όπως θες εγώ σου είπα πάντως

-Πάω να τα ετοιμάσω και να φύγουμε να είμαι μέχρι το βράδυ εκεί τουλάχιστον

Αφηγητής pov(περιληπτικά)

Η Κατερίνα πήρε τα δίδυμα και τους εξήγησε ότι ο πατέρας τους πέθανε. Πήγαν στην Καβάλα και το επόμενο πρωί έγινε η κηδεία. Θα έμεναν εκεί άλλη μια μέρα. Μετά την κηδεία, στο σπίτι, η Κατερίνα ζαλίστηκε και λιποθύμησε. Μετά από ένα σημείο έκανε εμετό με ό, τι έτρωγε. Έτσι πήγε σε ένα φαρμακείο και πήρε ένα τεστ εγκυμοσύνης το οποίο βγήκε θετικό. Δεν το είπε σε κανέναν και την επόμενη μέρα ξεκίνησε για το χωριό.

Γεια σας

τι κάνετε? Ευτυχώς εγώ δεν διαβάζω αρχαία😂.

Σας άρεσε το κεφάλαιο? Ελπίζω ναι🖤🖤

Σπόιλ: Ξέρω τι θα γράψω αλλά πείτε μου εσείς😂😂

Το τέλος έρχεται σε δύο κεφάλαια☹

Kisses bitches😘💋
-Κατερίνα💙

Stay With MeWhere stories live. Discover now