-Παρτ 16-

156 46 22
                                    

Μετά από δέκα χρόνια...

Αφηγητής pov

Η Κατερίνα παντρεύτηκε έναν αρκετά ευκατάστατο επιχειρηματία τον Δημήτρη και απόκτησαν δίδυμα τον Ιάσονα και τον Πέτρο. Δεν ξαναπάτησε στο νησί και δεν κράτησε καμία επαφή ακόμα και με τον Βασίλη πράγμα που την πονούσε αλλά έπρεπε να το κάνει. Εξαφανίστηκε από όλους και όλα. Όμως το κάρμα is such a bitch.

Κατερίνας pov

Ξημέρωσε. Σήμερα θα πηγαίναμε οικογενειακά διακοπές όπως κάθε χρόνο. Μόνο που αυτή τη φορά ο Δημήτρης δεν μας είπε που θα πάμε. Έκπληξη λέει. Είχαμε ετοιμάσει τις βαλίτσες μας από το βράδυ οπότε τις τακτοποιήσαμε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε.

-Που θα πάμε μπαμπά;

Κάνει ο Πέτρος και ο Δήμητρης τον κοιτάει από τον καθρέφτη του αυτοκινήτου.

-Στο χωριό ενός φίλου μου από την εταιρεία που είναι σε νησί

Απαντάει ο Δημήτρης και γυρίζω και τον κοιτάζω.

-Τι εννοείς;

-Δουλεύει στην εταιρεία μου

-Ωραία

Κάνουν τα δίδυμα με ένα στόμα.

-Χαίρομαι που σας άρεσε η ιδέα

Μου χαμογέλασε και του χαμογέλασα πίσω. Βάλαμε στα παιδιά μια ταινία και συνεχίσαμε το δρόμο μας. Φτάσαμε στη Λευκάδα και αφήσαμε το αυτοκίνητο σε έναν γνωστό του Δημήτρη και με τις βαλίτσες μας επιβιβαζόμαστε στο ιστιοπλοϊκό μας. Τίποτα δεν έχει αλλάξει στην διαδρομή. Όλα είναι όπως ήταν τότε.

-Σε ποιο νησί είναι αυτό το χωριό;

-Θα δεις.. σίγουρα έχεις πάει σε αυτό το τέλειο νησί

-Ναι;

-Ναι καρδιά μου

Μόλις περνάμε από το Μεγανήσι, αναμνήσεις έρχονταν στο μυαλό μου. Έχει γούστο να πάμε στην Ιθάκη; Κλείνω τα μάτια μου στον βολικό καναπέ του ιστιοπλοϊκού και μετά από λίγη ώρα τα δίδυμα προσγειώνονται πάνω μου για να με ξυπνήσουν. 

-Ξύπνα αγάπη μου φτάσαμε

Φωνάζει και ο Δημήτρης και ανοίγω τα μάτια μου. Όχι δεν μπορεί.... Δεν γίνεται να είμαι εκεί που φαντάζομαι.... Πετάγομαι από τον καναπέ και κοιτάζω το λιμανάκι γύρω μου. Ε όχι είμαι στο Βαθύ.

-Συμβαίνει κάτι;

-Τον...τον φί...φίλο σου πως τον λέ...λένε;

-Σταύρο ( τάδε ) τον ξέρεις;

Ένας πανικός με κυρίευσε μόλις άκουσα το όνομα. Ο Σταύρος;

-Ναι τον ξέρω και εγώ από εδώ είμαι αλλά μην το πεις σε παρακαλώ. Δεν θέλω να μάθει κανείς ότι γύρισα

-Ό, τι θες μωρό μου αλλά γιατί; Και να μην το πω θα σε θυμούνται

-Θα σου εξηγήσω κάποια άλλη στιγμή. Δεν θα με γνωρίσουν γιατί έχω πολύ καιρό να έρθω

-Εντάξει δεν θα πω τίποτα

Μου χαμογέλασε. Το ξέρω ότι τρελαίνεται όταν του κρατάω μυστικά αλλά αυτό δεν μπορώ να του το πω. Όχι ακόμα. Στο λιμάνι μας περίμενε ένα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο και αρχίσαμε τον δρόμο μας για τον Σταυρό.

-Ξέρεις που μένει ο Σταύρος τότε;

-Ναι πήγαινε από εδώ αριστερά και μετά ευθεία είναι στο τέλος του δρόμου

Μόλις φτάσαμε μπροστά από το σπίτι ο Σταύρος βγήκε έξω και έδειξε που να παρκάρει το αυτοκίνητο. Κάνε να μην με γνωρίσει. Βγαίνουμε από το αυτοκίνητο. Τα δίδυμα είχαν κολλήσει πάνω μου από ντροπή. Ο Σταύρος μας πήρε μέσα στο σπίτι. Δεν έχει αλλάξει τίποτα. Ένα μωρό ίδιο του Σταύρου βρισκόταν στυριγμένο στην γωνία του τραπεζιού και μια γυναίκα ξεπρόβαλε από την κουζίνα. Αφού έγιναν οι συστάσεις καθίσαμε στο τραπέζι και η Κάθριν όπως μας συστήθηκε η γυναίκα μας σέρβιρε.

-Εσένα κάπου σε ξέρω

Μου κάνει ο Σταύρος και ένιωσα την καρδιά μου να σταματάει για λίγα δευτερόλεπτα.

-Ε κάπου θα με έχεις δει μέσα στην εταιρεία

-Ναι μπορεί

-Έχεις άλλα αδέρφια;

Ρωτάω τάχα ανήξερη τον Σταύρο. Ο Δημήτρης με κοίταξε σαν να μου λέει είσαι μια εσύ.

-Ναι έχω άλλα δύο. Την Ζωή και τον Κωνσταντίνο που είναι δίδυμος μου

-Και που είναι τώρα;

-Η Ζωή σπουδάζει στο εξωτερικό. Ο Κωνσταντίνος...

-Ναι;

-Ναι είναι λίγο περίπλοκο. Από ερωτική απογοήτευση έχει κλειστεί στον εαυτό του και πίνει πολύ.

-Η Κατερίνα είναι ψυχολόγος ίσως βοηθήσει

Πετάει ο Δημήτρης και ο Σταύρος γυρίζει και με κοιτάει γεμάτος ελπίδες. Ναι είμαι ψυχολόγος αλλά δεν μπορώ γνωρίζοντας ότι από την άλλη είναι ο Κωνσταντίνος. Και αν με γνωρίσει;

-Τώρα όχι είμαι διακοπές από χειμώνα αν θέλεις

Ο Σταύρος μου γνέφει θετικά και σηκώνει το ποτήρι με το κρασί του. Ώστε έτσι κατέληξε ο Κωνσταντίνος. Εγώ φταίω...

Γεια σας😜

τι κάνετε? Ναι το ξέρω το πήγα πολύ καιρό μετά αλλά δεν πειράζει. Ελπίζω να σας άρεσε.

Σπόιλ: Tell me you👇

Kisses bitches💋😘
-Κατερίνα💙

Stay With MeWhere stories live. Discover now