Medya:Rüya Kaplan(Lily Collins)
Şarkı:Güntaç Özdemir-Benimle YanYüzüme vuran ışıklar yüzünden uyanmak zorunda kaldım.Offf lanet olası güneş hergün gözümü almak zorundamıydı.Saatte baktığımda saattin 7.50 olduğunu farkettim okul için hazırlanmam lazımdı.Benim nefret ettiğim o okul ÖZEL ERTAN LİSESİ bazılarının hayalliydi.
Kalktım ve üstümü değiştirip okul kıyafetlerimi giydim yani siyah pantolon ve lakosumu giydim.Çantamada kitap,defter, kalem vs. koydum.Kahvaltı hazırlamak için mutfağa gittim.Annemin kahvaltı hazırlamasını bekliyordunuz dimi.
Maalesef ki benim ne annem var nede babam tabikide beni leylekler falan getirmedi. Annem beni doğururken ölmüş yani annemi hiç görmedim babam ise beni terkedip gitmiş ana annem büyütü beni şuan 18 yaşındayım ve lise son sınıf öğrencisiyim yani bu sene lanet okuldan kurtulucam.Ana annem 2 yıl önce kalp krizi yüzünden onu kaybettik. Dedem ise ben 10 yaşlanırdayken ölmüştü.Şuan tek başıma dedemden kalan evde yaşıyorum 2 yıldır.Kahvaltımı yapıp çıktım evden.Okul evime çok yakındı bende yürüyerek okula gidiyordum.Sokakta tek başıma yürürken kulaklığımı çıkardım ve en sevdiğim müziği açtım.
(Medyadaki Şarkı Bence Dinlemelisiniz.)
Okula sakince giderken birden bir kalabalık gördüm.
Kimdi bunlar? dedim kendi kendime.
Yılardır burda yaşıyordum ve onları hiç görmemiştim.Tehlikeli gözüküyorlar kızım uzak dur dedi iç sesim.Tabikide içsesim yerine adrenalin seven yanımı seçip oraya doğru ilerledim.Yanlarına yaklaştığında iki adamın kavga ettiğini gördüm ve etrafında bir kaç kişi vardı.Bir anda hepsi bana baktı.
İçimden boku yedin rüya kaç? dedi.
Bir kere olsun iç sesimin haklı olduğunu düşündüm.Tam kaçıcaktımki arkadaki adamın çığlık seslerini duydum ve arkamı döndüğümde adam kanlar içerisindeydi kavga eden adamlardan birini elinde kanlı bir bıçak vardı.
KATİL diye bağırdım adama oda elindeki bıçağı kenara fırlattı ve bana yaklaştı bende korkudan bir adım geriye attım.
" Korkma seni öldürmem ama bellide olmaz benim işime" dedi ve göz kırptı.
O an dedimki bittin sen rüya...ARKADAŞLAR İŞTE İLK BÖLÜMÜMÜZ İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM...
OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYUNN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN
ChickLitBu Kurguda Yazılmış İlk Kitaptır... #Genç Kız Edebiyatı...💫 _______________KESİT______________ " Bu hikayenin sonunda ben ölüyorum dimi Ateş " dedim Karşımda duran adam belkide benim celadımdı. " Ölmeyeceksin " dedi Ateş gülümseyerek " Senin ölmene...