Medya:Alya Yıldız (Jennifer Lawrence) Ve Rüya Kaplan
Hayır yaa bu bir şaka olmalı katile aynı sınıfta olamam dimi bu bir hata olmalı.
" Hocam bu kişi neden benim sıramda oturuyor "dedim Tarık Hocaya." Rüyacıgım arkadaşın yeni nakil öğrenci sınıfımıza yeni geldi sınıfta bir tek boş yer orasıydı bende oraya oturmasını söyledimbence yanyana oturmanızda sıkıntı olmaz "dedi Tarık Hoca.
Evet sıkıntı olur diyecektimki Ateş yani kod adı katil benden önce davrandı.
" Hayır sıkıntı olmaz bence dimi Rüyaa " dedi katil.Kabul et yoksa seni öldürürüm der gibi bakıyordu.
Bende sıkıntı olmaz deyip katilin yanına oturdum.
Ders Matematikdi yani en nefret ettiğim dersdi." Bu Hoca hep böyle sıkıcımıdır? " dedi katil bana bakarak.
" Kişiye göre değişir " dedim bende.
Matematiği sevmiyordum ama Tarık Hoca cidden iyi biriydi." Ufff sen bana laf mı sokmaya çalıştın " dedi katil.
" Hayır öyle bir şey yok sen kendi işine baksana bu okulda ne işin var gidip birilerini öldürmen gerekmiyor mu nede olsa senin işin bu değilmi KATİL " dedim katil lafını vurgulayarak.
" Artık bu okuldayın buna alışsan iyi olur Bayan Ufaklık" dedi katil.
" Ufaklık? " dedim soru sorarcasına bana ufaklık demişti.
" Nee öyle degil misin ufak tefek birşeysin hem okulda niye 1 tane arkadaşın var adı neydi arkadaşının haa ALYA YILDIZ " dedi katil.
Bu bunları nerden biliyordu.
Adımıda biliyor soyadımıda sınıfımı bile bulmuş hatta en yakın arkadaşımı bile biliyor." Şimdi soruyorsun nerden biliyorsun diye ben ATEŞ ASLANIM sanada daha öncede dediğim gibi benim ne yapacağım belli olmaz..
VE İŞTE YENİ BÖLÜMÜMÜZ...
OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN
ChickLitBu Kurguda Yazılmış İlk Kitaptır... #Genç Kız Edebiyatı...💫 _______________KESİT______________ " Bu hikayenin sonunda ben ölüyorum dimi Ateş " dedim Karşımda duran adam belkide benim celadımdı. " Ölmeyeceksin " dedi Ateş gülümseyerek " Senin ölmene...