~Bölüm-7~

145 96 10
                                    

Medya:Rüya Kaplan Ve Ateş Aslan

Yine ne saçmalıyordu bu yaa.

" Bıktım artık senin bu saçma konuşmalarından benim hakkımda herşeyi nerden öğrendiğini bilmiyorum ama artık senin bu saçma oyununun parçası olmayacağım " dedim bağırarak.

" Seninle oyun oynadığımı falan mı düşünüyorsun gerçeklerden kaçamasın RÜYA KAPLAN " dedi oda benim gibi bağırmaya başlamıştı.

" Ne gerçeklerinden bahsediyorsun sen bee annem öldü ve babam yani biyolojik olarak olan babam yoksa bana babalık falan yaptığı yok beni bırakıp gitti benim hayatım bundan ibaret ATEŞ ASLAN " dedim.

" Yanılıyorsun baban seni bırakmadı istersen seni " sözünü tamamlamasına izin vermedim ve söze atladım.

" Sen ne biliyorsun ATEŞ ASLAN neler
yaşadığımı biliyormusun sakın bana seni onun yanına falan götüreyim deme o iğrenç adamın yanına asla gitmem anlaşılan sen onun adamlarındansın dimi şu para için herşeyi yapan şerefsiz adamlardansız " dedim.

" Fazla ileri gidiyorsun o ağzına diline hakim ol yoksa seni söylediklerine pişman ederim " dedi sinirlenmişe benziyordu.

" Niye zoruna gidiyor ki öyle değil misin ? " dedim alaycı sesimle.

Hızlı adımlarla yanına geldi ve bana sinirli sinirli bakmaya başladı.

" Benim hakkımda hiçbir şeyi bilmiyorsun bee ufaklık " dedi ve ardından boynuma gelen sert darbeyle kendimi yerde buldum ve gözlerim kendiliğinden kapandı.

&&&&&&&&&&&&

Gözlerim aralanırken etrafıma baktım nerdeydim ben.
Ahhh başım deyip kafamı tutum.

" Sonunda uyana bildin ufaklık " dedi Katil.

Tabi yaa en son onun yanındaydım ve boynuma vurmuştu.

" Seni pislik beni nereye getirdin? " dedim bağırarak.

" Benimle düzgün konuş ve bu arada seni ait olduğun yere getirdim ufaklık " dedi katil göz kırparak.

" Benim ait olduğum yer burası değil
" diye bağırdım.

" Hep böyle sinirlimiydin kızım " dedi arkamdan gelen ses.

ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM GEÇ GELDİ BİLİYORUM AMA UZUN ZAMANDIR GİREMİYORUM AMA SONUNDA YENİ BÖLÜMÜ SONUNDA ATABİLDİM :):):)
OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN SİZLERİ SEVİYORUM SADECE SEN AİLESİ...💞💞

SADECE SEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin