~Bölüm-10~

113 92 5
                                    

Medya:Ateş Aslan

Eve geldiğimizde arabadan hemen indim.

" Ne acelen var ufaklık " dedi katil.

" Sanane KATİL " dedim bende.

" Hadi ama neden böyle yapıyosun bence iyi anlaşabiliriz hataa sevgili bile olabiliriz " dedi gülerek.

" Rüyanda bile göremezsin hem sana söyledim yaa benim sevdiğim var hem senden on kat daha yakışıklı " dedim bende.

" Hadi yaa hiç mi giderim yok bee " dedi dudağını büzerek.

" Evet hiç yok " dedim bende.

Oda sinirlendi.Arabaya binip gaza bastı ve hızla uzaklaştı.

Yine sinirlendi bee bu şimdi off banane yaa saat kaç oldu eve girip aceleyle üstümü değiştirdim.İşe gitmek için çantamı alıp hemen evden çıktım.10 Dk sonra işe vardım ve hemen çalışmaya başladım.

3 SAAT SONRA...⌚⌚

Mesai saati bitince çantamı alıp çıkıçaktımki patron yani Murat Abi beni durdurdu.

" Noldu Murat Abi " dedim.

" Rüyacıgım bak senin çalışman iyi ama biliyorsunki 1 haftadır işini hep aksatıyorsun ve benim işden birkaç kişiyi çıkarmam gerekiyor ve s- " sözünü tamamlamasına izin vermedim.

" Anladım ben Murat Abi sen benim paramı ver bende gideyim " dedim çünkü işten çıkartacağını anlamıştım.

Başını tamam anlamında salladı ve şu ana kadar çalıştığım tüm günün parasını verdi bende işteki arkadaşlarımla vedalaştım ve ordan ayrıldım.

Şimdi ben ne yapacaktım iştende kovuldum offf sonra sahile doğru yürümeye başladım.

Boş bir bank bulunca oturdum.
Deniz o kadar güzeldiki anlatamam her zaman başım sıkıştığında yada işler ters gitiginde buraya gelip denizi seyrederdim sonradan birden yanıma birisi oturdu ve kim olduğuna baktığımda içimden yinemi sen dedim.

" Naber napıyosun ufaklık haa bu arada işten kovulmana üzüldüm " dedi kod adı katil.

YENİ BÖLÜM GELDİ ELİMDEN GELDİGİNCE HERGÜN BÖLÜM ATMAYA ÇALIŞIYORUM....
OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN...💕💕

SADECE SEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin