~Bölüm-2~

211 115 17
                                    

Medya:Ateş Aslan( Simon Van Meervenne)

Ne yapacaktım ben şimdi yandım.
Allah kahretsin yaa keşke buraya gelmeseydim.
" Off sen çok sıkıcısın ama böyle susup bön bön bakacakmısın yani " dedi katil.
" Haa biz tanışmadık ben ATEŞ ASLAN " dedi sanki biraz önce birini öldürmemiş gibi.
" Sen on -uu öldürdün " dedim kekeleyen sesimle.
" Ovv ciddi olamazsın ben onu öldürdümü hiç farkında değilim off ben onun ölmediğini zannetmiştim ama " dedi dudak büzerek.
Tam ağzımı açıp birşey diycektimki boğazımı tutup duvara yapıştırdı beni.

Nefes alamıyordum.
" Bana bak seni öldürmemi istemiyorsan burdan siktir olup git ve gördüklerini kimseye anlatma yoksa seni bulup öldürürüm duydunmu beni RÜYA KAPLAN " dedi ateş bende boğazımı bırakmasıydan ordan koşarak uzaklaştım.
Bir dakika o benim adımı nerden biliyordu.Her neyse bu kadar korku yeter okulla gidip bu olanları unutmam gerek lanet olası adam ilk ders başlayalı 15 dk olmuştu. Şimdi müdürden fırça yiyeceğim.Okulla sakince yürürken sanki biri beni takip ediyormuş gibi bir hisse kapıldım.Arkamı döndüğümde kimsenin olmadığını fark ettim.O olaydan sonra paranoyak oldum galiba dedim ve okulla doğru ilerlemeye devam ettim.5 dk içinde okulla vardığımda müdür kapıda geç gelen kişileri azarlıyordu.Beni gördüğünde beni yanına çağırdı ve tabikide beni azarladı her zamanki gibi.Sonra okullun içine girip sınıfım kapısının önünde durup bekledim sonra kapıyı tıklayıp içeri girdim.Hocadan özür diledikten sonra sırama doğru ilerledim.Gördüğüm kişiyle başımdan kaynar sular dökülmüş gibi hissedim.

" Merhaba Rüya " dedi ve el salladı.

MERHABACIKLAR YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM...
UMARIM BEĞENİRSİNİZ SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM...
OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN...:):):)

SADECE SEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin