~Bölüm-14~

99 75 4
                                    

Medya:Yağız Çınar

Ateşin bu sorusuna evet cevabımı vermemle hızlıca evden çıkıp gitmişti.
Neden geldiğini bile anlamadan gitmesi saçmaydı.Beni özlediğini söylemişti.Gerçekten özlemiş olabilir miydi? Kesinlikle kafamı karıştırmak için söylemişti.Peki ya sevgilim olduğunu öğrenince sinirlenip gitmesinin sebebi neydi.Acaba
saçmalama Rüya sana aşık olduğu yada seni sevdigi falan yok sadece kafanı karıştırmak için yapıyor dedi iç sesim haklıydı.Kafamı saçma şeylere takamazdım.Öğlen yemeğini beraber yedikten sonra Alya ve Batu gitmişti bir tek Yağız kalmıştı.Bizde Koltukta oturup beraber film izliyorduk.

" O çocuk gerçekten senin çocukluk arkadaşın mı? " diye sordu Yağız Yüzüme bakarak.

" Evet sana neden yalan söyleyeyim ki " dedim yüzüne bakarak nolur inansın nolur diye içimden dualar ediyordum sonra gülümsedi ve elini yanağıma koydu ve konuşmaya başladı.

" Sana kendimden çok güveniyorum Sevgilim " dedi ona yalan söylediğim için kendimden nefret ettim.

" Hadi filmin sonunu izliyelim " dedi Yağız.

Bende kafamı salladım ve önümüze dönüp filmi izlemeye devam ettik.

Film bittikten sonra Yağız gitti.Bende evi falan topladım.Sonra odama gidip ders çalışmaya başladım neden olsa önümde kocaman bir LYS sınavı vardı.

&&&&&&&&&&&&

2 Saat ders çalışdıktan sonra mutfağa gidip kendime akşam yemeği hazırladım.Hazırladıklarımı masaya koyduktan sonra yemek için masaya oturdum çatalımı elime aldım tam yemeğe başlıycaktım ki tabikide kapı çaldı bence kesin Ateş gelmiştir neden mi öyle düşünüyorum çünkü ben nerde olsam oda oraya geliyordu.

Kapıyı açmak için kapıya doğru yürümeye başladım ve kapıyı açtım ve tahmin bile edemiyeceğim kişi şuan kapıda duruyordu.

" KIZIM " dedi.

MERHABA ARKADAŞLAR BUGÜN TAM TAMINA 1 AY OLDU KİTABIMA BAŞLIYALII...
BU BİR AY İÇİNDE KİTABIMI OKUYUP OYLAYAN VE YORUM YAPIP BANA DÜŞÜNCELERİNİ BEYAN EDEN HERKESE TEŞEKKÜRLERR...
SİZLERİİİ ÇOKKK SEVİYORUMMM SADECE SENN AİLESİİİ...
OY VE YORUMUM YAPMAYI UNUTMAYINN CANLARIMM...😘😘💕💕

SADECE SEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin