Medya:Rüya Kaplan
Gerçekten o muydu babam mıydı.
İçimden söylediğim şeyi düşününce saçma birşey olduğunu anladım.
O benim babam falan değildi." Bana bir daha sakın kızım deme duydunmu beni seni moruk " dedim karşımda duran yaşlı adama.
Beni bildiğin kaçırmıştı bu adam ellerim bağlı sandalyede oturup karşımdaki adama bağrıyordum.
Şimdi Ateşin neden peşimde olduğunu şimdi anlamıştım onun amacı beni takip edip beni bu adama getirmekti." Bana sinirli olduğunu biliyorum ama konuşursak anlatırsam sana derdimi bana hak verirsin kı- " sözünü tamamlamasına izin vermeden söze atıldım.
" Sakın bana duygu sömürüsü yapma sen benim babam değilsin ve bende senin kızın değilim nokta bitti ve şimdi şu ellerimi çözde gideyim yoksa sizi polise ihbar edicem " dedim bağırarak.
" Ateş çöz ellerini evine kadar götür onu ve peşini sakın bırakma " dedi adam ve arkasına bakmadan yürüdü ve demir kapıdan dışarı çıktı.
" Offf yine senden kurtulamıycam desene ufaklık " dedi Ateş ellerimi çözerken.
" Benim peşimi bırak öylese sana meraklı değilim ben hem sen niye hala benim peşimdesinki benim peşimde dolaşmayı bıraksan iyi olur yoksa seni polise ihbar edicem seni pis katil " dedim.
" Bende meraklı degilim sana ama zorundayız işte emir büyük yerden bee ufaklık " dedi katil.
" O emir büyük yerden dediğin o moruk muydu " dedim kahkaha atarak.
" Abim hakkında düzgün konuş " dedi kaşlarını çatarak kızmış gibiydi.
" Sen o moruğun kardeşimisin ? " dedim.
" Öz abim değil ama bana öz abilik yapıyor sen o adamın nasıl biri olduğunu bilmiyorsun ve o yüzden sözlerine dikkat et " dedi bana bağırarak.
" Dikkat etmezsen ne yapıcaksın acaba çok merak ediyorum " dedim alaycı sesimle.
Yanıma geldi ve kolumu tuttu.
Ve beni kendine çekerek kulağıma şu sözleri hısıldadı." Unuttun mu ufaklık benim ne yapacağım hiç belli olmaz " dedi...
VE İŞTE YENİ BÖLÜMÜNÜZ GELDİ..
BENCE ÇOK GÜZEL OLDU...
OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN SİZİ SEVİYORUM...❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN
ChickLitBu Kurguda Yazılmış İlk Kitaptır... #Genç Kız Edebiyatı...💫 _______________KESİT______________ " Bu hikayenin sonunda ben ölüyorum dimi Ateş " dedim Karşımda duran adam belkide benim celadımdı. " Ölmeyeceksin " dedi Ateş gülümseyerek " Senin ölmene...