~Bölüm-12~

96 83 5
                                    

Medya:Ateş Aslan

Okul bitik den sonra eve geldim.Çok yorgundum ve eve gelince direk yattım.Telefonun zil sesiyle uyandım.
Kim arıyor diye baktığımda ekranda KATİL yazdığını gördün ve tabikide açmadım.Geri yatağıma yattım ve uykuya daldım.

₪₪₪₪₪₪₪₪

Uyandığımda etrafıma baktım hava kararmıştı.Bayaa uyumuşum bee dedim.Telefondan saate baktığımda 20.33 dü.Sonra dikkatimi çeken cevapsız çağrılar oldu.Beni 15 kez aramıştı Ateş neden aramıştı ki.Hemen geri aradım.

" Alo Ateş beni aramışsın hemde 15 kez birşeymi oldu " dedim.

" Ben Ateşin arkadaşı Mete seni ben aradım sen Ufaklık olmalısın " dedi.

" Benim bir adım var " dedim sinirli sesimle.

" Üzgünüm adını bilmiyorum telefonda ufaklık diye kayıtlısın da " dedi.

" Adım rüyada sen beni niye aradın " dedim meraklı sesimle.

" Şey Ateş kaza geçirdi " demesiyle Nee diye bagırmam bir oldu.

" Nasıl oldu iyimi nerde şuan " dedim.

" Sakin ol hastanedeyiz şuan sana konum atıyorum hastaneyi " dedi.

Bende Tamam dedim ve telefonu kapattım.Neden ilk aradığında açmamıştım ki ahmak kafam.Konumun gelmesiyle hemen evden çıkıp taksiye bindim taksiciye konumu gösterdim oda bu hastaneyi biliyorum dedi ve frene basıp yolla koyulduk.15 dk içinde hastanenin önündeydim.Hemen taksiciye parasını verip taksiden indim.Hızla hastaneye girip danışmaya Ateşin hangi odada olduğunu sordum.Danışmadaki kadının 325 numaralı odada asansörle 3 kata çık dedi.Bende hemen asansörün önüne geldim ve asansörün gelmesini bekledim geldiğinde ise hemen asansöre bindim ve üçüncü kata çıktım.Asansörden inmemle 325 numaralı odayı aramaya başladım.
Bulduğumda ise odaya direk daldım neden bu kadar endişelenmiştimki.

Ateş yatakda uyuyordu.Ağzı yüzü dağılmış vaziyeteydi.Ne olmuştuki buna.Yanına yaklaştım ve yatağın kenarına oturdum.

" Burda ne işin var senin " dedi gözlerini bana dikdi.Uyumuyor muydu yaa bu.

" Seni merak ettim " dediğimde kahkaha attı sonra canının yanmasıyla kolunu tuttu.

" Beni yanında bile istemeyen sen beni merakmı etti komiksin seninde dediğin gibi seni istemiyorum ne yardımını nede seni şimdi defol git burdan " dedi gözlerimin dolduğunu hissetmiştim.Haklıydı bunu ona ben demiştim ve şimdi onun yanına gelmiştim.Yatakdan kalkıp kapıya doğru ilerledim.Tam kapıdan çıkacaktım ki arkamdan Ateşin tüylerimi diken diken eden sözlerini duydum.

" BİR DAHA SAKIN YANIMA GELME UFAKLIK DUYDUN MU BENİ SENDEN NEFRET EDİYORUM " dedi.

İŞTE MUHTEŞEM BİR BÖLÜMLE YİNE KARŞINIZDAYIM...
OY VE YORUM ATMAYI SAKIN UNUTMAYIN...❤❤

SADECE SEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin