Medya: Kitabım İçin Yaptığım Tasarım
3 AY SONRA...⌚⌚
O olaydan tam tamına üç ay geçmişti.
O konuşmadan sonra ne Ateşi görmüştüm nede konuşmuştum. Cidden beni görmek istemiyordu.
3 ay içerisinde Ygs sınavına girmiştim ve barajı geçmiştim.Psikolog olmak istiyordum.Yağız la üç ayda iyi anlaşmıştık ve hatta sevgili olduk.Yıllardır aşık olduğum adamla sevgili olmuştum.Ama yinede Ateşin söylediklerini unutamıyordum tamam aynılarını bende ona demiştim ama yinede zoruma gidiyordu.Ben o zaman sinirliydim o yüzden demiştim.Ama artık herşey gelip geçmişti artık geriye dönmeyeceğimiz için üzülmemin anlamı yoktu.Saat 12.35 di.Bugün Cumartesi olduğu için evdeydim.İş de bulamamıştım zaten.Öğlen yemeğini hazırladım normalde öğleyin yemek yemezdim ama Alya Batuhan Ve Sevgilim gelecekti.Yağız'a sevgilim demek garibime gitmişti.Yıllardır onu seviyordum ve ona açılamam diye düşünürken şimdi sevgilim di.Mutluydum evet mutluydum.Hayatım güzeldi.
20 Dk sonra zil çaldı.Kesin Bizimkiler gelmiştir dedim ve kapıyı açtım.
" Hoşgeldiniz " deyip kapıdaki arkadaşlarıma gülmeyi beklerken karşımda duran Ateşe mal gibi baka kaldım.
" Hoş buldumda galiba beni beklemiyordun ufaklık " dedi Ateş.
" Sen sen " diye bildim sadece.
" Evet ben " dedi gülerek.
" Biliyorum " dedi ve içeri geçip koltuğa oturdu ve sözlerine devam etti.
" 3 aydır görüşmüyoruz ve ben seni çok özlemişim en çok da tartışmayı özledim bee ufaklık " dedi alaycı sesiyle.
" Git burdan seninde dediğin gibi seni istemiyorum " dedim.
Sonra ayağa kalkıp kolumdan tuttu ve beni kendine doğru çekti nerdeyse aramızda hiç mesafe kalmamıştı.Gözlerini gözlerime dikti.
Bende gözlerimi ondan kaçırdım.Sonra yüzümü eliyle çevirdi ve ona tekrar bakmamı sağladı." Gerçekten gitmemi mi istiyorsun " dedi fısıltıyla.
Bu sorunun sırasımıydı şimdi.Cidden gitmesini istiyor muydum?.
Bir anda çalan kapıyla ikimizde uzaklaştık birbirimizden sanki kendimi basılmış gibi hissetim.Ardından kapıyı açtım ve gelen arkadaşlarıma hoşgeldiniz deyip içeri aldım yanlarında tabikide sevgilim vardı.Herkes salona geçtiğinde tabikide Ateşin kim olduğunu sordular.Ateş de
Hemen kendini tanıtı." Merhaba ben Rüyanın yani ufaklıgın çoçukluk arkadaşıyım " dedi.
" Ufaklık " dedi Yağız.
" Ben ona hep ufaklık derim benden 3 yaş küçükde haa sen onun nesi oluyorsun arkadaşı falan mı ? " dedi Katil.
" Yok " dedi elimi tuttu ve sözüne devam etti.
" Sevgilim Olur Kendisi " dedi ve tuttuğu ellimi öptü.
Ateş ise " Sevgilin mi " dedi saşırmış bir şekilde.
YENİ BÖLÜM GELDİ...
ARTIK HERŞEY BU BÖLÜMDEN SONRA BAŞLIYOR...
GELECEK BÖLÜMÜ YAKINDA PAYLAŞICAM...
OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN...❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE SEN
ChickLitBu Kurguda Yazılmış İlk Kitaptır... #Genç Kız Edebiyatı...💫 _______________KESİT______________ " Bu hikayenin sonunda ben ölüyorum dimi Ateş " dedim Karşımda duran adam belkide benim celadımdı. " Ölmeyeceksin " dedi Ateş gülümseyerek " Senin ölmene...