~Bölüm-6~

154 101 9
                                    

Medya:Ateş Aslan

Alarm sesiyle uyandım.Hiç okulla gidecek havada değildim ama gitmek zorundayım.Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve günlük ihtiyaçlarımı giderip banyodan çıktım.Üstümü değiştirmek için elbise dolabımın önüne geçip okul kıyafetlerimi giydim.Mutfağa gidip kendime birşeyler hazırlayıp yedim.Evden hemen çıktım dün okulla geç kalmıştım ve bugünde geç kalırsam müdür beni mahvederdi.10 Dk içinde okulla vardım.Allahtan geç kalmamıştım.Tam zamanında yetişmiştim.Hemen sınıfıma girip sırama oturdum.Katil daha gelmemişti.Hoca sınıfa girdi ve ayağa kalktım " Günaydın Çocuklar " dedi Nur Hoca.
" Günaydın " dedik bizde sınıfca sonra hocanın oturun demesiyle yerime geri oturdum.Ders fizikti. Fizik dersini pek sevmezdim benim sözelim daha iyiydi.Hocanın tahtaya yazdıklarını deftere geçirirken birden kapı açıldı ve içeri nöbetçi öğrenci girdi.
" Hocam müdür Rüya Kaplanı çağırıyor " dedi.
Herkes bir anda bana baktı.Kesin dün geç kaldığım içindi.Sıramdan kalkıp kapıya doğru yürümeye başladım.
" Rüyacıgım bir sorun yok dimi " dedi Nur Hoca.
" Yok Hocam dün geç kalmıştım onun için çağırmıştır " dedim.Nur Hocada tamam dedi ve bende sınıftan çıktım.
Nöbetçi öğrenciyle müdürün odasına giderken " Hayır ordan değil " dedi.
" Müdürün odasına gitmiyormuyuz " dedim.
" Hayır bahçede biri seni bekliyor " dedi.
Kim diye soracaktım ki koşarak uzaklaştı.Bende bahçeye gittim.Etrafıma bakarken ağacın yanında dikilmiş beni bekleyen Katili gördüm.Beni birde ayağınamı çağırıyordu fazla olmaya başladın sen ATEŞ ASLAN.
" Sonunda gelebildin seni bir saatir bekliyorum ufaklık " dedi gülümseyerek.

" Şimdide beni ayağınamı çağırıyorsun sen genelde takip ediyordun noldu? " dedim bende gülümseyerek.

" Seni takip etmek çok sıkıcı olmaya başladı be güzelim şimdi sıra geldi asıl amacımıza seni ait olduğun yere götürücem " dedi.

YENİ BÖLÜMÜMÜZ GELDİ... MERAKLA BEKLEYEN OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜM O YÜZDEN ERKENDEN PAYLAŞIM DEDİM BİR DAHAKİ BÖLÜM MUHTEŞEM OLACAK...
OY VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN...

SADECE SEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin