Czuję, że jest wyjątkowa.

1.4K 66 4
                                    

26 sierpnia

Patrz jej prosto w oczy.
Ujrzysz w nich strach,
Z miłości do Ciebie.

*Ruggero*
Nie mogłem spać w nocy, cały czas myślałem o tej dziewczynie z pizzerii. Była piękna, bardzo piękna. Nawet Candelaria jej nie dorównuje. Poczułem też, że jest mi znajoma, że gdzieś ją już widziałem. Nigdy tak bardzo nie myślałem o żadnej dziewczynie.

Wstałem z łóżka i ruszyłem do łazienki. Dzisiaj miałem ostatni trening z jazdy na wrotkach. Zajęcia mamy 2-osobowe, dzielę je razem z moim najlepszym przyjacielem Agustinem. Gdy zajęcia się kończyły na salę weszły dwie dziewczyny, też z obsady. Zaczęły się z tyłu rozgrzewać, ale coś nie dawało mi spokoju. W końcu odwróciłem się i już zrozumiałem. Jedną z dziewczyn była dziewczyna z knajpki. Ale moment.. Czy to by znaczyło, że będę z nią grać w serialu? Tylko kim dla niej będę? Obróciła się i zapatrzyłem się w jej zielone, duże oczy. Wyrażały strach? Tylko czego się boi?

Miłości? Zauroczenia?

Agustin mnie w porę szturchnął i razem z nim wyszłem z sali. Ruszyłem w stronę auta mojego kumpla, bo dzisiaj był mecz i zaprosiłem go do siebie. Miałem na szczęście spokój od Cande, bo poszła do przyjaciółek na noc. Takie wieczory mogę mieć codziennie. Już nie dogadujemy się tak dobrze jak kiedyś. Nie chcę nawet myśleć co będzie, gdy zacznie się kręcić serial. Wziąłem cztery piwa z lodówki i jakieś paluszki. Poszedłem na górę wziąść prysznic, bo po 4 godzinach treningu po prostu byłem cały mokry.

15 minut później

Mecz miał się zacząć za 5 minut, w tym czasie Agustín się mył. Strasznie mi się nudziło, więc zacząłem przeglądać Facebooka, odpisałem Candelarii, bo inaczej by mnie z domu wyrzuciła. Wysłałem kilka snapów na my story do fanów, a następnie dodawałem znajomych na Instagramie, ponieważ dzisiaj dostałem scenariusz i nazwiska aktorów. Po kilku minutach zostało mi jedna nazwa @karolsevillaofc.
Wchodzę na profil i nie dowierzam. To była ONA. Znalazłem ją! To ta przepiękna dziewczyna z pizzerii, jakie ma śliczne imię Karol. Zerkam w scenariusz, aby zobaczyć jaką rolę odgrywa. Skaczę z radości, że jest główną bohaterką, a zarazem moją miłością serialową.

-Hej stary, co ty taki szczęśliwy?
-No bo słuchaj. Wczoraj byłem z Candelarią na "randce" i poszliśmy do tej pizzerii, tutaj za rogiem. No i podeszła do nas taka laska, po prostu piękniejszej nie widziałem i ją skądś kojarzyłem. Nie dość, że dzisiaj miała trening po nas, to teraz wpisałem te nazwy wszystkich na Insta i już wiem jak ma na imię i kim będzie w serialu.
-No i jak się nazywa?
-Karol Sevilla, będzie grać Lunę Valente.
-Ale stary, to nic, aż takiego ważnego. Zwykła laska, a ty się ekscytujesz jak mrówka na sałatę.
-Ale Agus, ona nie jest zwykła. Jest wyjątkowa, nie jestem pewny, ale coś się ze mną dzieje, gdy ją widzę. Mam uczucie ciepła od środka.
-Chyba się zakochałeś, ale co z Cande?
-Sam wiesz jak jest..nie kupię jej tego czego chcę to mogę szukać sobie innego domu. Kocham ją, ale to nie jest to samo uczucie co kiedyś. Mam jej już dość. Ostatnio chciała nowego iPhone, bo ten nie pasuje do grona jej przyjaciółek. Czaisz to? Przecież ja nie mam tyle kasy. Zaraz to będę musiał żebrać, ledwo płacę mieszkanie, bo jaśnie pani nie dorzuci do niego grosza. Jak to mówi "facet ma utrzymać kobietę". Okej, ale kurde ona też zarabia i to dość dobrze, a poza tym nie jesteśmy małżeństwem.
-Nie wiem co masz zrobić. Postaw jej warunki. A jak nie to musisz się postawić.
-Wiem, mam nadzieję, że jutro na spotkaniu poznam Karol bliżej, bo czuję, że jest wyjątkowa.

***
Hey, sory, że tak późno, ale wiecie spacer, kościół i obiadokolacja.. Jeszcze jeden będzie około 23, bo muszę podładować telefon. Ale przed jutrem się na pewno pojawi kochani. Bardzo dziękuję za każdy komentarz 💬 i gwiazdkę 🌟 dużo buziaków przesyłam 💋

Just Me&You || Ruggarol 🔏Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz