PolUkr

510 34 115
                                    

Zanim zaczniemy opowiem wam historię z mojego życia. Ta historia powinna być pod LietPolem, moją oceną Hetali oraz przy PolUkrze. Dlaczego piszę ją teraz? Bo pisząc LietPola jeszcze nie potrafiłem ubrać tego w słowa a oceny Hetali ni mo no to samo przez się się rozumie że ni mo. (Tak, Aldenar próbował się popisać gwarą Łódzką he he ( ͡° ͜ʖ ͡°) )

Wracając:
Rodzice polecali mi cały czas abym przeczytał "Pana Samochodzika" jeśli ktoś nie wie co to jest to niech go nie zmyli tytuł! Krew, morderstwa, intrygi, pieniądze, przygody - słowem miks Indiany Johnsa z Batmobilem w komunistycznej Polsce :')

W podstawówce mieliśmy fragment bodajże "Skarbu Templariuszy" gdzie jest scena walki i poszukiwań w kościele.

Napaliłem się.

Dodatkowo "Pan Samochodzik" opierał się na historii. A ja bardzo lubię historię ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jakieś dwa lata temu, jak byliśmy u dziadków tatko znalazł swoje stare książki. I było tam kilka części "Pana Samochodzika".

I zacząłem czytać pierwszą książkę. Myślę sobie Nawet ok i nie ma za bardzo komuchowej propagandy, widać, iż autor stara się być apolityczny.

A potem przeczytałem bzdury większe niż te co gada .Nowoczesna/PO/KOD [niepotrzebne (czyli nic) skreślić].

Uwaga miałem tam napisane pseudonaukową przemowę o negacji drugiej bitwy pod Tannenbergiem, w której (dzięki głupocie Rosjan, którzy nawet nie zadali sobie trudu czymś takim jak szyfrowanie planu wielosettysięcznej armi) Szwaby rozjeb*ły Rosjan. Z ok. 150 tysięcznej armi rosyjskiej zdołało uciec ok 3 tys. Rosjan. Dlaczego ta bitwa była tak ważna skoro re facto zmieniła położenie frontu na chwilę?

Wszystko leży w położeniu Tannenberga. Tannenberg to po polsku Grunwald! Niemiecka propaganda przez całą pierwszą i nawet w trakcie drugiej trąbiła o zemście niemieckiej machiny wojennej nad tą undersłowiańską dziczą!

Więc, co mamy w "Panu Samochodziku", który był pisany za komuny? Że ta bitwa nigdy się nie odbyła! Że Niemiecki generalki miał pałacyk kilkadziesiąt kilometrów od Tannemberga, chcąc ratować kasę (której swoją drogą właśnie szukali bohaterowie "Samochodzika") tam się okopał i Rosjanie nie będąc przygotowanymi na oblężenie po prostu wycofali się na z góry zaplanowane pozycje a "złe Niemcy" kłamały propagandowo.

Wiecie co zrobiłem?

Przeczytałem jeszcze trzy strony i wyjebałem książkę.

Co  to ma wspólnego z PolUkrem?

1. Mają potencjał

2. Próbki np. arty (PolUkr) fragmenty (PS) zachęcają

3. Moja reakcja na PolUkr jest podobna

Dlaczego? Mam alergię na kłamstwo. To samo się tyczy LietPola i Hetali (to jest jeden z powodów dla których nie oglądam) po prostu jak zauważę coś co jest głupie/kłamstwem/durnym marzeniem autora które się nie ziści to mi się włącza blokada w mózgu i nie mogę skupić się na dziele, ciągle o tym myślę i w ostateczności tracę całkowicie przyjemność czytania.

Czyli w skrócie - fandomie zjebałeś.

Mam dziwne wrażenie, że PolUkr to ship dla LietBelowców, więc Liciek z Natką odpadają, a PolHun nie bo Austro-Węgry ew. PruHun.

Ale ktoś może uważać, że coś między nimi jest.

ALE

PolUkr ma być lovehatem! I pomimo, że uważam, iż ludzi łączących takie uczucie powinno się bardziej do psychiatry, bo stanowią zagrożenie dla siebie i otoczenia to to jest świat wykreowany i odłóżmy moje przemyślenia w tej sprawie na bok.

Więc dla czego fandomie robisz z tego ship idealny?!

OD TEGO JEST POLHUN!

PolHun W ZAŁOŻENIU jest idealny. Więc powtórzę:

Dlaczego na siłę robicie z tego PolHun?

Dlaczego na siłę robicie z Oleny aniołka?

A najlepszy jest argument "No bo w PolHunie też walczyli! Np. W średniowieczu" no po prostu X kurwa D Naprawdę nie widzicie tej różnicy, że Węgrzy nas wspierali w naszych najcięższych chwilach i nie urządzili nam ludobójstwa na masową skalę z którego się szczycą i wpisali to sobie w etosie narodowy?

Historii nie oszukacie!

Ale na Wołyniu Ukraińcy też ratowali Polaków i to prawdziwa Olena!

GÓWNO! Tacy ludzie należeli do mniejszości! Skoro Ukraińcy są tacy wspaniali to czemu zrobili Rzeź Galicyjską i jakoś nie słyszy się o ratowaniu Polaków? Bo wtedy Austriacy im płacili za polskie głowy.

Dalej

Permanentne zakłamywanie historii. Są Rusią Kijowską?! Nawet na Wikipedii wyczytacie, że coś takiego jak naród ukraiński powstał w XIX wieku by za Austryjackie pieniądze szczuć Polaków na Polaków!

Lwów był zawsze Ukraiński?! Za takie słowa strzelam w pysk.

To Ukraińcy byli prześladowani a Bandera to bohater. Taa a ja mam na imię Andrzej Duda.

Więc róbcie z tego lovehate! Niech Olena będzie ostrą suką balansującą pomiędzy nienawiścią a miłością! Niech będzie tą Kozaczyną która ponad wszystko ceni sobie anarchicznie wręcz chorą wolność! Niech nigdy nie da się przez Feliksa zdominować i niech to buduje jej nienawiść!

Słodki PolUkr to PolHun bez Eli a to niesmaczna mieszanka. Po co robić coś na siłę skoro można dać takie ciekawe i kontrastowe postacie, które same nie wiedzą co czuć i jakie uczucie przeważa?

Ale dobra... ktoś może powiedzieć, że Ukraińcy nie wiedzą o Wołyniu i lubią Polskę i że się ciągle wspieramy. Okejjjjjj na czym to wspieranie ma polegać?

Jako pierwsi uznaliśmy niepodległość Ukrainy. Ale to dlatego żeby nas od Rosji oddzielała nie okłamujmy się :)

Wspieraliśmy Majdan. Taaaa bo nie ma to jak się chwalić tym, że w imię "demokracji" czyt. oligarchów rozjebaliśmy im kraj i wywołaliśmy kryzys trwający już ok 4-5 lat i którego końca nie widać :)

Nasi ochotnicy walczą po stronie Ukraińców! Argument z cyklu do dupy, bo nasi też walczą po stronie Rosyjskiej tylko o nich się nie mówi w mediach bo jakiś debil stwierdził, że co antyrosyjskie to propolskie.

Wysyłamy im broń i pieniądze i gaz! Ludzie tu znowu chodzi o to, że im granica dalej niż bliżej Moskwy tym lepiej. Poza tym rząd zarządał uznania Bandery zbrodniarzem i wstrzymał dostawy wsparcia dla Ukrainy. Oczywiście Ukraińcy odmówili :)

To jest lista tego co Polska zrobiła dla Ukrainy, co Ukraina zrobiła dla Polski?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Istnieje pomiędzy nami a Rosją. TYLE. To z Węgrami wstępowaliśmy do NATO i UE nie z nimi.

Ale jak już mówiłem arty ma to to prze kozackie i możliwości też ale na prawdę nie zabierajcie miejsca PolHunowi ;)

A tu macie mój ulubiony art z stanowiący według mnie kwintesencję PolUkra:

A tu macie mój ulubiony art z stanowiący według mnie kwintesencję PolUkra:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

5,5:10 w porywach z dobrym ff 7:10
Bajo!

Jakim cudem to pływa?! Czyli statki, shipy i nie tylkoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz