BÖLÜM 7

73 5 0
                                    

Atlantik köklü bir mekan ve Galata yakınlarındaymış demek; Olamaaz hemen geri dönüp Tunç'tan borç para almalıyım nasıl gideceğim? Hemen koşmaya başladım zaten çok uzaklaşmamıştım mağazadan.

Hehh Tunç oradaydı mağazanın önünü süpürüyor. "Tuuunç, sendenm birşey isteyebilir miyim? Eğer varsa bana bir miktar para ateşleyebilir misin?"

"Nefes nefese kalmışsın az soluklan, tabiki bu yeterli olurmu daha maaş almadım" dedi ve 200TL uzattı o 200TL gözüme milyarlar gibi göründü birden çünkü gerçekten çok sıkışmıştım. Bir an önce iş bulup bu parayı fazlasıyla ödeyeceğimi söyledim ve bara gitmek üzere yola çıktım.

Otobüse binmek işin iett karımı doldurup durakta beklemeye başladım. Nihayret otobüs geldi trafik yoktu çok şükür ama yağmurdan dolayı 1.5 saat sonra Galata'ya vardım.Neredeydi bu bar çevredekilere sormaya başladım sonuçta köklü bir bardı.

Sora sora barı buldum baya gösterişli bir mekanmış derken camdaki iş ilanı dikkatimi çekti.

Neden burada işe girmiyordum hem babamla ilgili bilgi toplar hem de cebime 3 kuruş para geçerdi. Tamamdır işimi buldum dedim ve hemen içeriye girdim kapıdaki güvenliğe iş ilanı işin geldiğimi söyledim. İşçileri alıp onları görevlendiren biri varmış Orhan Bey diye biri içeri girmemi yarım saate geleceğini söyledi. İçeri girdiğimde buranın gerçekten köklü bir mekan olduğunu anlamıştım. Bar taburesine oturdum ve Orhan Bey'i beklemeye başladım. Bara uzun boylu hafif kilolu bir adam girdi baya heybetliydi sanırım bu adamdı o Orhan denen adam.

"Toprak Hanım"

"Siz Orhan Bey olmalısınız"

"Ta kendisi; İş başvurusu için gelmişsiniz sanırım"

"Evet iş başvurusu için geldim. Verilen form burada buyrun. " dedikten sonra forma bir göz attı ve ardından

"İş çok basit servis yapacak ve boşları toplayacaksınız hemen şuradan bar masasından içecekleri alacak daha sonra dağıtacaksınız."

"Ne zaman başlayacakğım"

"Hemen bu akşam" bu akşam mı diyecektim fakat bu işe çok ihtiyacım vardı adam belki terslerse dedim ve

"Peki efendim" dedim beni diğer çalışanlarla tanıştırdı.

İyi insanlara benziyorlar.

Soğuk ÇölHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin