Poyraz'ın Gözünden
Kuliste gitarın akorduna son kez bakıp sahneye çıktım. Bu gün insanlar diger günlerden daha çabuk doldurmuştu Atlantiği. Gözüme bir kaç tanıdık arkadaş takıldı bende başımla selam verdim.
Gözüm Toprağ'a kaydı gülüyordu ama kime? Adamın birine bir anda göz göze geldik ama o bozuntuya vermeden gülmeye devam etti. Toprak ile göz gözeyken...
-Bu parçayı toprak kokan aşklar için söylüyorum. (Bölümün devamını medyadaki şarkıyı dinlerken okumanızı tavsiye ederim.)Şarkıyı söylemeye başladığım andan itibaren sanki mekanda sadece ikimiz varmışız gibi birbirimize öylesine dalmıştık.
Dudaklarımdan şarkı sözleri dökülsede kalplerimiz arasında sanki ayrı bir diyalog oluştu. Karşılıklı duran iki uçurum gibi aramıza birbirimizi bağlayacak bir köprü gerekliydi sadece...
Onu seviyorum gözlerindeki ve duruşundaki asilik kalbimin derinliklerine bir mızrak gibi saplanmıştı sanki
Gülümsemeye devam ediyor O güldükçe ben şarkıyı daha içten söylüyordum. Neydi bunun adı ilk görüşte aşk mı?
Hakkımda neler güşünüyor acaba bana bakarken içinden küfürmü ediyor yoksa aşkıma yanıt vermekten mi çekiniyor?
Hissediyor mu acaba O'na olan aşkımI? Bu şarkı hissettirmeli ona olan sevdamı :)Şarkının sona ermesiyle etraftan gelen alkış sesleriyle gerçek dünyaya döndüm.
Toprak' ın Gözünden
"Toprak kokulu aşk "
Benim içimdeki tozlu raflara kaldırılmış aşk duygusunu bir poyraz estirip gün yüzüne çıkardı ama etraf toz duman seçemiyorum net göremiyorum güvenemiyorum kalbim git desede aklım aldığım bıçak yaralarını hatırlatıyor bana
İlk defa birine karşı kalbim sesleniyor bana gitmelimiyim yoksa biraz daha beklemelimiyim bu şarkı bu bakış çekiyor Poyraz beni kendisine...
Korkuyorum ya Poyraz da sırtımda bir bıçak yarası açarsa...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Çöl
Fiksi RemajaSen bir kitli kutusun bense anahtarın; Bak yağmur yağıyor Poyraz Toprak kokuyor dışarısı. Rüzgarın esiyor üzerime kuvvetli bir Poyraz Kokumu alıyor rüzgarın, sürüklüyor uçuruma Her yer toz toprak Soğuk bir çöl Güneş yerini sana bırakmış Poyraz Çöl...