Sabah yurda vardığım için oldukça yorulmuştum.
akşam 22:00 gibi iş başı yapacaktım saat 15.00'e kadar uyumuştum :D.
Yataktan hızlıca kalktım üzerimi değiştirdim ve yemek yemeden yurttan çıktım. Sahile indim.
Bir simit ile karnımı doyurmaya çalıştım. Denizden gelen yosun kokusu ve dalga sesleri huzurumu katlandırıyordu. O çocuğu Poyraz'ı düşünüyordum. Aşk ne başka duyguymuş once derdimi unutturacak kadar yoğun bir duygu...
Ne saçmalıyorum ben daha bir kere gördüğüm kişiye aşık olmakta ney!
ilk görüşte aşktır belki bu, oooooff saçmalama toprak kafanı karıştırma
deliriyorum sanırım kendimle konuşmaya başladım artık :D
Bara biraz erken gitmeye karar verdim ve yola koyuldum..
bara vardığımda kapıdaki güvenlik biraz şaşırdı.
"Hayırdır sevdin herhalde burayı :D"
- Yok abi ya canım sıkıldı erken geleyim dedim.
+Tamam :D zaten kimse yok içerde takıl kafana göre
içeri girdim kapşonumu kafama geçirip müzik dinlemeye başladım. Gözlerimi kapadım sesi son ses açıp müziğin ritmine kaptırdım kendimi. Yaklaşık 15-20 dk sonra birinin sırtımdan dürtmesikle sıçradım yerimden.
-Hey ne yaptığını sanıyorsun sen!
+Korkutmak istememiştim özür dilerim. Sende benim gibi erkencisin sanırım. Canın sıkılmıyor mu tek başına burada?
-Yoo müzik dinliyordum rahatsız etmeseydin!
+Boşver müziği akşam dinlersin bizi bol bol :D
Kulaklıklarımı taktım ve müzik dinlemeye devam ettim. Bir kaç dk oturdu ve yanımdan kalkıp gitti.
Müzik dinlerken bar masasında uyuya kalmışım. Uyandığımda mesai saatine 20 dk falan vardı. Hemen personel odasına gidip üzerimi değiştirdim saçımı apar topar toplayıp iş başına geçtim. Ve o poyraz sahneye alkış sesleriyle çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Çöl
Teen FictionSen bir kitli kutusun bense anahtarın; Bak yağmur yağıyor Poyraz Toprak kokuyor dışarısı. Rüzgarın esiyor üzerime kuvvetli bir Poyraz Kokumu alıyor rüzgarın, sürüklüyor uçuruma Her yer toz toprak Soğuk bir çöl Güneş yerini sana bırakmış Poyraz Çöl...