Yeni arkadaş

39 7 2
                                    

Sabah olmuşdu.Artık üniversite zamanıydı.Zeynepe yolda değil üniversitede söyleyecektim.Annem?
Söyleyeceğim tabi ki.Zaten biliyor birinden hoşlandığımı.Kim olduğunu doğru zamanda söyleyeceğim.
Yol boyu başka-başka konulara konuştuk.Okuldakileri çekiştirtik.Bilmem modadan konuştuk.Konuyu dağıtmam gerekiyordu.Evet üniversitenin karşısındaydık.İçeri girdiğimde Serdarı görümedim.Hep burda arkaaşlarıyla takılırdı.Neyse sınıfta da ola bilir.Bir azdan sınıftaydık.Aynen ordaydı.Beni gördüğünde gülümsedi.Yanıma gelip "Nasılsın canım?" dedi.Onunla hiç bu kadar samimi olmamıştık."İyi sen?" diye sorduğumda Zeynepe bakmamaya çalıştım.Anlamıştı.
-Bir dakika.Canım filan.Ne oluyor?
Bunu yapmasana Zeynep.Kızardım.Cevap veremezdim.
Serdar yine cool tarzını ortaya koydu.
-Çıkıyoruz.
-What?
Zeynep ingilizce karşılık verdi.Serdarsa gülümsedi ve sınıftan çıktı.Bizi baş başa koydu.Zeynepin beni azarlayacağını biliyordu...
"Tam şimdi söyleyecektim.Sersar aaya girdi" dediğimde zil çaldı.Serdar sınıfa girdi ve "Haydi kızlar derse" diyerek beni kurtardı.Canım ya
..Ders başlıyordu.Zeynep bana kızgın bakışlar atarak "Seni aff etmeyeceğim" dedi.Hep duyduğum laflar.O bana kıyamaz...
Öğretmen içeri girdi.
-Evet çocuklar.Bu gün aranıza yeni bir arkadaş katılacak.Haydi kızım geç otur.
Bu sarışın,gözüktüğünde tatlı ve güzel kızdı.Tamam alışmışdım okulda aramıza yeni katılan çocukların kendilerini tanıtmalarına.Bu kızsa hiç de o havaa değildi.Güler yüzlüydü.Durduk yerde gülüyorsu.Her halde bu üniversitede olduğu için mutluluktandı.

Model Maud Velzeni aralarına katılan yeni arkadaş rolü için uygun buldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Model Maud Velzeni aralarına katılan yeni arkadaş rolü için uygun buldum.

Hop dur bakalım.O kadar boş yerin arasında Serdarın yanına oturdu.Ve Serdara gülümsedi.Serdar da "Merhaba" dedi.Demek öyle.Benimle savaşacak mıydı?Esmerler hep kazanır kızım.Daha öğrenemedin mi?Ben öğretirim...

SERAY (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin