Biz evleniyoruz

42 6 0
                                    

Evet 1 yılı daha geride koyduk.3.sınıftayız.Bu ara Zeynep de kendine birilerini ayarlamıştı.Kim mi?Tatlı aşıklar.Bu Zeynep ve Ayhan ikilisydi.İkimizin de BFF'leri...Ayhan şakacı,eğlenceli ama ağır abiydi.Bir birilerine penquenim🐧🐧 diyorlardı.Zaten fakir bir ailenin oğluymuş.Mimarlıkla tüm hayatını değişeceğine inanıyor.Zeynep de ona bunun için yardım edeceğine söz vermişti.Bizse süperdik.Bazen kıskançlığım dışında kavga etmezdik.Etsek dahi hemen tatlıya bağlanırdı iş.Yani iyidik.Ha Denzi mi?Şu sarışın olan?Unutmuşum bile.Aramıza giremedi ve giremezdi de zaten.Biz "biz" dediksek her şey bizim için.O sarışın da zaten diğer üniversiteden vurduğu aralar yüzünden ayrılmış.Diğer üniversiteden yırtmış.Ama buradan kovuldu.Zaten derdi ders,üniversite ya da mimarlık değildi.Neyse...
Bu 1 yılda anneme de söylemiştim bizi.Olumlu karşılamıştı.Zaten bir yemek ayarladık.Aileler görüştü.Çok şanslıydık.İyi anlaşmışlardı.Süpper.Enel yoktuuu.Eskiden olan baş ağrılarım yine vardı.Evet ama çok çalışıyordum.Zaten küçüklüğümden beri doktordan korkuyordum.Asla gidemezdim.YORGUNLUKTU HEPSİ.EMİNİM.
Serdar beni bu gün bir yere götürecekmiş.Neresiki?Bana elbise giyin."Uzun ve kırmızı olsun canım" demişdi.Şanstan vardı öğle bir elbisem.Yani annemindi.Bir günlük ödünç aldım.Güzel bir elbiseydi ve yakıştı da bana.Sonra bir stiletto ayakabı ve saçlarım yukardan toplamıştım.Ayakabım renginde de çantam.Yani siyah.Makyajım koyu ama rujum açık renkliydi.Kolumda da siyah bir bileklik vardı.

Kolumda da siyah bir bileklik vardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

GÜNAY'IN ELBİSESİ

Haydi bakalım.Serdar bana beni bir arabanın alacağını söylemişti.Merak ediyorduum.Mesaj geldi.
Sevdiğim: Hazır mısın aşkım?
Evet diye cevapladım.Hemen yanıtladı.O zaman araba evin önünde.Yine emrivaki.Ya bu kadar çabuk mu?!☆
Balkona çıktım.Şık bir BMW durmuştu evimizin önünde.Tamam hazırım.Çıkayım.
Arabaya bindim.Şöförden nereye gittiğimizi sordum.Cevapsız kalan sorularıma dahil oldu kelimelerim..."Söyleyemem,Serdar beyin kesin talimatı efendim" dedi.Tamam bekeleyeceğiz artık.
Araba güzel yerlerden geçiyordu.Yemyeşil yerlerden geçiyorduk.Süperdi buralar.Sonra bir deniz kenarına geldik.Burası süslenmişti.Bembeyazdı her şey.İçimden burası kimin için hazırlanmışsa çok şanslı diye geçirdim.Her şey süslüydü.Yerden bir masa kurulmuşdu.Romantik ve muhteşem bir dekarasyondu...Ahhh...

Günayın bahs etdiği romantik MEKANBirden daldığım hayalden gözlerimi kapatan elin sayesinde ayrıldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Günayın bahs etdiği romantik MEKAN
Birden daldığım hayalden gözlerimi kapatan elin sayesinde ayrıldım.Bu koku,bu eller...Sevdiğim adamındı..."Aşkım" diyerek ellerini çektim ve ona döndüm.Bana sarıldı."Hayatım muhteşemsin"dedi.Ona sarıldığım için şıklığını görmemiştim.Çok ama çok şıktı.Bir takım elbise bir insana bu kadar mı yakışır Allahım?!Hem cool hem karizmatik hem de sempatikdi...

"Sen de çok şıksın hayatım""Senin güzelliğin beni sönük kılıyor yanında""Baksana nasıl güzel dekarasyon

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sen de çok şıksın hayatım"
"Senin güzelliğin beni sönük kılıyor yanında"
"Baksana nasıl güzel dekarasyon.Süper değil mi?Acaba kimin için?"
"Haydi gel"
"Nereye?"
"Bakalım kimin içinmiş" dedi ve ellerimden tutup oraya doğru koştu."Ya dur Serdar.Sahibi sinirlenecek." diyordum ama o hiç oralı değildi.Sonra beyaz süslerin arasında oturtdu beni."Buyurun hanımefendi".Güzeldi.Gülüyorduk.
Serdar sofradakı meyveden alıp yedi.
"Ya ne yapıyorsun?Tüm organizasyonu bozacaksın.Sürprizi yapan hayal kırıklığına uğrayacak.Üzülmesini geçtim.Sana dalıcak..." dediğimde güldü."Dalamaz"
"Neden ki?" "Gerçekten anlamadın mı?" şifreli konuşuyordu."Neyi?"
"Tamam bu organizasyonun sahibi ben,evlenme teklifi alacak olansa sensin.Benim sevdiğim kadın..." dediğinde artık ayağa kalmış,karşıma geçmiş ve diz çökmüştü.Elinde de kırmızı bir kutu.Açtı ve bir tek taş.Şoktaydım.Mutluydum.Aşıkdım.
"Seni gördüğümde hislerimi ben bile çözememiştimAşkı senle tatdım.Teşekkür ederim.İlk kez senin gözlerinde kayb oldum.Teşekkür ederim.İlk kez sana sevdiğim kadın dedim.Teşekkür ederim.Ve benimle evlenirsen,ömrünü benimle paylaşırsan,benim gözlerimin hep seni görmesine izin verirsen,kalbimin seninle atmasına izin verirsen sana bir ömür TEŞEKKÜR EDERİM...Benimle evlenir misin sevdiğim?!"
Allahım neler oluyor?Hayallerim mi gerçek oluyor?
"Evet evet evet bir ömür evet sevdiğim adam...!" dedim ve gözlerindeki ışıltıyı gördüm.Yüzüyü parmağıma taktı."Bir ömür boyu seni mutlu edeceğim"...

SERAY (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin