11

133 7 2
                                    

Chloe od rana próbowała się dodzwonić do chłopaka, ale nie mogła. W ogóle nie odbierał, ani nie odpisywał na wiadomości.

Chloexx: Mówiłeś, że nie odejdziesz

Chloexx: A teraz co?

Chloexx: Czemu nie odbierasz telefonów?

Chloexx: Coś się stało?

Ten sam dzień- 15.03

Chloexx: Co się do cholery stało, Craze? Czemu nie odpisujesz?

Chloe zaczęła się denerwować, że już go straciła. Zastanawiała się co zrobiła nie tak.

Brunetka straciła siły na jakiekolwiek pisanie do mężczyzny.

- Chloe..? - do pokoju cicho weszła jej mama. Nastolatka była akurat cała zapłakana. Widząc mamę od razu wytarła łzy i przekręciła głowę by nie widziała jej w takim stanie.

- Ej, skarbie.. Co się dzieje? - mama usiadła obok brunetki i przytuliła ją mocno.

- T-tommy nie odpisuje c-cały dzień ani nie dzwoni - jęknęła wycierając łzy. Pierwszy raz kogoś pokochała i nie chciała mieć takich sytuacji. Chciała z nim pisać i być na bieżąco.

- Kochanie, on też ma swoje życie. Nie musi do ciebie pisać co dwie minuty - uśmiechnęła się, a dziewczyna jeszcze bardziej się wkurzyła.

- Chcę zostać sama, mamo - powiedziała, a mama Chloe wyszła z pokoju.

Wzięła do ręki telefon sprawdzając czy chociaż nie przeczytał wiadomości, ale niestety nie.

Chloexx: Czyli to była tylko zabawa?


Wyświetlone

-----------------------------------------------------------

Podobało się? Zostaw gwiazdkę i komentarz❤ to motywuje 👊

Message T.COpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz