tommy.craze: Na pewno masz 14 lat, mała? Na zdjęciach wyglądasz na 17
Chloe akurat pakowała się do szkoły, gdy poczuła wibracje w kieszeni rurek. Zobaczyła, że to Tommy, więc z powrotem zablokowała telefon i postanowiła mu odpisać dopiero po powrocie do domu.
Ten sam dzień- 16.00
Chloexx: Mam tylko 14 lat, więc chyba możemy przestać pisać
tommy.craze: Dlaczego tak uważasz? Kiedy masz urodziny, mała?
Chloexx: za dwa dni, a co to ma do rzeczy?
tommy.craze: To, że za te dwa dni będziesz legalna :)
Chloexx: Co masz na myśli?
Dziewczyna rzuciła się na łóżko i czekała na odpowiedź. Nie sądziła, że pomimo jego wieku będzie nadal mu odpisywać. Mogła go najzwyczajniej zablokować, ale jakoś nie chciała.
tommy.craze: Będziesz legalna to znaczy, że będziesz już mogła robić to z chłopcami. ( mam na myśli siebie:) )
,, czy mu chodzi o... Seks? " zastanawiała się. Jej policzki nabrały koloru i miała ochotę schować się pod ziemią.
tommy.craze: Spokojnie mała. Mam nadzieję, że cię nie wystraszyłem. Nie zrobimy niczego czego nie będziesz chciała
Chloe lekko odetchnęła, bo myślała, że Tommy będzie jej stalkerem i będzie miała przerąbane.
Chloexx: Nie wiem czy do tego dojdzie Tommy. Nie licz na wiele :)
Dziewczyna chciała zacząć pisać jakoś luźnej z mężczyzną, ale chyba nie była w tym najlepsza.
tommy.craze: jeszcze sama do mnie napiszesz:)
-----------------------------------------------------------
Podobało się? Zostaw gwiazdkę i komentarz! ❤
CZYTASZ
Message T.C
Hayran Kurgu- Chyba nie masz zamiaru teraz odpuścić, Tommy? - To nie miało w ogóle miejsca, mała