15

137 7 4
                                    

Dziewczyny usiadły wygodnie na łóżku i włączyły chat dziewczyny z Tommy'm.

- Co mam napisać? - zapytała zestresowana brunetka przegryzając wargę.

- No... Napisz najpierw hej. A jak nie odpisze to znaczy, że... No wiesz, że mu nie zależy.. - szepnęła ostatnie słowa.

- Czemu on do mnie napisał? - jęknęła mając szklanki w oczach.

Chloexx: Hej

- Nie denerwuj się tak - stwierdziła Violetta przytulając przyjaciółkę.

- Tak bardzo go kocham - szepnęła wycierając łzy rękawem od bluzy.

- Wszystko będzie dobrze - potarła brunetkę lekko po plecach na pocieszenie.

Chloe zerknęła na chat, ale Tommy nawet tego nie wyświetlił.

- To bez sensu, Viol - dziewczyna zaczęła płakać na cały głos. Kochała mocno mężczyznę, który z niej zrezygnował, gdy dowiedział się co czuje nastolatka.

- Ćsssii, spokojnie stokrotko - Violetta przytuliła po raz kolejny Chloe, ale chciała jej dać wsparcie. Nie chciała widzieć brunetki w takim stanie.

Po chwili oby dwie usłyszały dźwięk powiadomienia. Szybko Chloe wzięła do rąk telefon i przeczytała wiadomość od mężczyzny.

tommy.craze: Kim jesteś?

- To są chyba jakieś żarty - prychnęła Violetta czytając wiadomość - niech nie udaje głupiego!

Chloexx: Przestań, Tommy. Nie zachowuj się tak po tym co przeżyliśmy.

Szczerze dziewczyna nie przeżyła nie wiadomo ile wydarzeń z Tommy'm, ale nawet te najmniejsze były dla niech cholernie ważne.

tommy.craze: Z tej strony dziewczyna Tommy'ego. Czego chcesz?

Dziewczyna wiedziała, że Tommy ma dziewczynę, ale gdy przeczytała wiadomość czuła się tak jak wtedy, gdy mężczyzna powiedział jej, że wyjeżdża z miasta.

Chloexx: Muszę popisać z twoim chłopakiem.

tommy.craze: Mój chłopak się myje, moja droga, ale kim ty jesteś do cholery?

Chloexx: jestem jego siostrą

tommy.craze: Tommy nie ma rodzeństwa

Chloexx: jestem dalszą rodziną. Proszę daj mi z nim popisać

tommy.craze: no dobrze

tommy.craze: Chloe, przecież skończyliśmy ten temat. Wytrzymaliśmy już tyle czasu

Chloexx: Ale ja tak nie mogę,Tommy. Kocham cię,rozumiesz?

tommy.craze: rozumiem, mała. Ale nie możemy być razem. Mam dziewczyne

Chloexx: Tak, już się poznałyśmy.. Proszę... W ogóle.. Gdzie teraz mieszkasz?

tommy.craze: W Nowym Yorku

Z oczu dziewczyny wyleciały pojedyncze łzy.

-On jest tak daleko,Viol - zakryła sobie usta ręką by nie wybuchnąć głośnym płaczem.

Chloexx: po chuj do mnie napisałeś, co?

Brunetka się wkurzyła na mężczyznę który nie spodziewał się takiej wiadomości.

tommy.craze: chciałem tylko porozmawiać

Chloexx: Tylko porozmawiać!? To trzeba było do kolegi iść!

~ Tommy POV ~

Mężczyzna czytając te wiadomości coraz bardziej uświadamiał sobie, że on też kocha tą dziewczynę, która o niego walczy. Nie chciał dopuścić tej wiadomości do siebie, ale postanowił zerwać z Mią i wrócić do dziewczyny,którą kocha.

-----------------------------------------------------------

Podobało się? Zostaw gwiazdkę i komentarz! to motywuje 👊

Message T.COpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz