14

158 11 3
                                    

Oby dwoje nawet nie wspomnieli o sobie od dwóch miesięcy. Dziewczyna znalazła chłopaka w swoim wieku, a Tommy wrócił do byłej dziewczyny.

Byli szczęśliwi, ale nie tak, gdy byli ze sobą. Ta dziewczyna i ten chłopak nie mieli tego czegoś co zaspokajało Tommy'ego i Chloe.

- Tak, widzimy się później - brunetka pocałowała blondyna na pożegnanie i skierowała się do swojego domu.

- Chloe! Zaczekaj! - dziewczyna odwróciła się wolno i zobaczyła, że biegnie do niej jej przyjaciółka.

- Miałaś na mnie poczekać - sapnęła oddychając głośno.

- Przepraszam, totalnie wypadło mi to z głowy - przegryzła wargę mówiąc prawdę brunetce.

- Ej, widziałam na insta, że ten no... Tommy? Tak, Tommy znalazł sobie dziewczynę - zaśmiała się, bo myślała, że Chloe już totalnie przestała kochać bruneta i o nim zapomniała, ale te słowa ją zabolały.

- Musiałaś kurwa o nim przypominać? Co to mnie w ogóle obchodzi, co!? - zaczęła krzyczeć na Violettę, która zmarszczyła brwi.

- Ej, uspokój się - przytuliła ją i po chwili poczuła, że jej rękaw jest mokry.

- Nie płacz, Chloe... Przepraszam, że ci to powiedziałam - westchnęła.

- T-to nie twoja wina. To ja sobie i Tobie wmawiałam, że go nie kocham - wytarła łzy i zaczęły iść dalej.

- To n-nadal go kochasz? - zapytała.

- Tak - zwiesiła głowę kopiąc nogą kamienie.

- A-ale ty masz Lo...

-...Logana wiem... - sapnęła - Ale Logan to nie jest chyba chłopak dla mnie - stwierdziła.

- To może... Napisz do Tommy'ego? - zaproponowała patrząc przed siebie.

- On mnie nie chce - westchnęła.

- Jak będziemy w domu, napiszemy do niego, okej? Nie chcę cię widzieć w takim stanie przez jakiegoś ślepego dupka - powiedziała, a Chloe jednocześnie się ucieszyła, ale też zdenerwowała, bo Violetta obraziła bruneta.

- Okej - odpowiedziała.

-----------------------------------------------------------

Podobało się? Zostaw gwiazdkę i komentarz 💗 to motywuje 👊

Message T.COpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz