4

196 10 12
                                    

tommy.craze: Cześć mała. Jak mija dzień? ;)

Chloexx: Źle, jestem chora :/

tommy.craze: Uu, to słabo. Skąd jesteś Chloe?

Dziewczyna zastanawiała się czy odpisywać mu na takie pytania. Słyszała wiele o tym jak potem faceci dowiadują się pod jakim adresem mieszkamy i nas nachodzą, a Chloe chciała tego uniknąć.

Chloexx: Po co ci to do wiadomości?

Tommy przegryzł lekko wargę myśląc, że dziewczyna się go boi, a tego nie chciał.

tommy.craze: Spokojnie, jeśli nie chcesz, nie mów :)

Chloexx: Mieszkam w Nowym Yorku

tommy.craze: No patrz jaki zbieg okoliczności ;) ja też, mała

Chloe lekko się przestraszyła widząc wiadomość od Tommy'ego. Nowy York jest duży, ale może być głupi przypadek i spotka go na ulicy. Przecież łatwo ją rozpozna, bo widział zdjęcia na instagramie.

Chloexx: Wiem, że nie powinnam prosić o takie rzeczy, ale wysłałbyś swoje zdjęcie?

Brunet uśmiechnął się do telefonu, wiedząc, że dziewczyna zaczyna się w to wkręcać. Nie miał na myśli nic złego, jak gwałt czy porwanie, ale zwykłe poznanie nastolatki, która mu się spodobała.

tommy.craze: Dla ciebie wszystko ;)

tommy.craze:

Dziewczyna widząc zdjęcie dopiero zauważyła jaki Tommy jest przystojny

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dziewczyna widząc zdjęcie dopiero zauważyła jaki Tommy jest przystojny. Na zdjęciach zazwyczaj była tylko jego klata, ale teraz aż poczuła jak jej poliki płoną.

tommy.craze: Mam nadzieję, że cię nie zawstydziłem, a co lepsza podnieciłem ;)

Brunet nigdy nie miał o sobie złego zdania. Uważał, że jest przystojny i zawsze dążył do perfekcji.

Chloexx: Jesteś przystojny x

tommy.craze: i cały dla ciebie ;)

-----------------------------------------------------------

Podobało się? Zostaw gwiazdkę i komentarz ❤ to motywuje 👊

Message T.COpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz