5

208 9 6
                                    

Kolejny dzień- 6 rano

tommy.craze: A może teraz ty wyślesz mi zdjęcie? ;)

Dziewczyna obudziła się przez dźwięk telefonu. Zerknęła na ekran i zobaczyła, że to Tommy, więc weszła w ich chat i przeczytała wiadomość.

Chloexx: Dopiero się obudziłam. Wyglądam jak kupa nieszczęść.

tommy.craze: dla mnie zawsze jesteś piękna, mała

Brunetka zarumieniła się lekko. Nie wiedziała co takiego Tommy ma w sobie co ją do niego przyciąga. Chciała ciągle z nim pisać, ale także postanowiła, że będzie ostrożna.

Chloexx:

Chloexx:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

tommy.craze: O kurwa

Chloexx: jest aż tak źle?

Dziewczyna przegryzła nerwowo wargę. Przecież widział jej zdjęcia na instagramie...

tommy.craze: Nie, jest cholernie dobrze

Dziewczyna nigdy nie dostawała komplementów od chłopaków co lepsza od mężczyzn, bo nigdy nie miała chłopaka, a żaden jej się nie podlizywał. Może była dla nich ładna, ale za nudna.

tommy.craze: chyba mam problem i musisz szybko przyjechać:)

Chloexx: co się stało??

tommy.craze: erekcja, mówi ci to coś, mała? ;)

Brunetka słyszała o tym na wdżwr, ale nigdy się w to nie zagłębiała. Nie lubiła chodzić na te zajęcia, bo po prostu jej nie interesowały.

Chloexx: Masz erekcję przeze mnie?

tommy.craze: To urocze jak do tego podchodzisz, ale tak, dzięki Tobie mam erekcję ;)

-----------------------------------------------------------

Podobało się? Zostaw gwiazdkę i komentarz❤ to motywuje 👊

Message T.COpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz