In dimineata urmatoare nu m-am trezit la timp. Uitasem sa setez alarma. M-am imbracat cat de repede am putut si mi-am pus cateva carti in ghiozdan, apoi am fugit catre liceu. Ratasem prima ora si acum era doar posibil sa ajung la sfarsitul primei pauze. Dar drumul de la casa mea pana acolo, era destul de lung si am alergat atat de mult incat atunci cand am intrat pe usile scolii aproape m-am prabusit. Am mers in clasa si m-am asezat imediat in banca. Colega mea era deja acolo.
-Scarlett, ce s-a intamplat cu tine? Profesorul de chimie s-a suparat rau. Macar tema la engleza ti-ai facut-o nu?!
-Stai...oh, Doamne, am uitat complet de tema la engleza! A fost oricum o noapte foarte grea pentru mine....
-Inteleg! Speram ca si profa' va-ntelege!
Si evident ca nu a inteles. Pentru ca nimeni nu te intelege atunci cand ai o zi mai proasta. Ceilalti au in continuare asteptari mari.
-Ma asteptam la altceva de la tine, Scarlett. Esti o eleva de zece, in general.
Da, povara notelor bune. Teoretic ar trebui sa fie ceva extrem de bun, ca iei doar note mari, dar atunci cand faci cea mai mica greseala, lumea te critica intotdeauna si incepe sa iti marturiseasca din nou cate asteptari avea de la tine si cum i-ai dezamagit pe toti. Iar eu nici macar nu am luat doar note de zece. Ba chiar, am avut unele foarte mici!Dar si dupa ce aveam cea mai mica evolutie, toate pretentiile cresteau. Si da, as putea spune ca sunt multumita cu situatia mea scolara. Dar cel mai probabil ar fi o alta minciuna.
CITEȘTI
Behind my mind
Spiritual"Lumea mea este neagra. Eu nu mai traiesc in ea. Dar lumea ta e plina de culori. Tu alegi daca ele mai conteaza." #9 in spirituale - 23.09.2017 ♥