Nu stiu daca v-ati gangit vreodata ce a fost inainte ca totul sa inceapa? Ce a existat inainte ca totul sa existe? Cum a aprut tot ce astazi este atat de dezvoltat? Nu, nici eu nu stiu. Dar ma pot gandi. Si voi puteti. Insa atunci cand ne gandim la asta, intram deja intr-un alt univers. Intr-un univers necunoscut al mintii noastre. Intr-un univers intunecat undeva in spatele gandurilor, in care nu ajungem decat foarte rar. Mi-e greu sa va explic asta, fiindca nu stiu daca veti intelege. Dar vedeti voi, cand incepem sa ne punem intrebari atat de mari, totul in noi se schimba. Nu mult. Doar putin, aparent nesemnificativ. Incepem sa ne gandim ca daca totul a inceput intr-un moment, ceva l-a determinat sa apara. Asa, brusc. Si poate ca si noi avem putera de a face sa apara ceva brusc, in viata noastra. Nu stiu daca toti simtiti la fel. Asta simt eu. Si sa stiti, ca spiritele simt mult mai mult. De fapt ele sunt cele care simt. Restul e controlat de minte, iar alegerile noastre sunt un amestec de sentimente si ganduri. Noi nu ne dam seama cand se produce acest amestec. El e...brusc. Totul se petrece repede. Iar atunci cand nu ne putem hotari ce decizie sa luam, este pentru ca sentimentele nu au reusit sa fie invinse de ganduri, sau invers, astfel incat, inca se duce o lupta intre ele. Stiu, e ceva ce probabil nu veti intelege. Nici eu nu inteleg chiar tot. Eu transmit doar ce simt. Fiindca eu doar asta mai pot face acum. Eu doar...simt.
CITEȘTI
Behind my mind
Spiritual"Lumea mea este neagra. Eu nu mai traiesc in ea. Dar lumea ta e plina de culori. Tu alegi daca ele mai conteaza." #9 in spirituale - 23.09.2017 ♥