16

21 3 0
                                    

Nu am inteles niciodata de ce unii oameni trebuie sa fie atat de nepasatori cu unele persoane nevinovate, din jurul lor! Poate voi ati inteles...Sper! Fiindca pe mine intotdeauna m-a macinat aceasta intrebare.
Cand eram in primul an de liceu, am incercat sa las in urma timiditatea si sa incep sa comunic cu colegii mei. E adevarat, cativa se cunosteau de ani buni, dar altii stateau la fel de singuri ca mine. Desigur, am mers catre cei care nu cunosteau pe nimeni, si am incercat sa fiu mai sociabila. Insa asa a trecut timpul, si dupa trei luni, eu inca nu reusisem sa imi fac vreun prieten. Unele fete isi gasisera deja iubiti, iar eu inca imi cautam o "cea mai buna prietena", cu care sa vorbesc despre lucrurile care ma apasa.
Ceilalti radeau de mine ca stau singura, dar desi incercasem sa comunic cu ei, tot nu am reusit sa fac pe cineva sa stea cu mine. Simteam ca toti erau impotriva mea...Si era un sentiment trist, greu de simtit si de pastrat in tine. Si acum imi vine sa plang cand ma gandesc. Din pacate, nu mai am nici ochi, nici lacrimi. Aparent, spiritele nu plang.... Asta e unul dintre acele ganduri si sentimente pe care am incercat sa le ascund de mine insami. Nu le-am facut nimic! Pur si simplu au simtit ca nu sunt ca ei. Si incercam sa fiu ca ei. Dar mintea mea impunea asta, fara sa ia in seama si inima. Si cand "razboiul" meu se termina, nu ramaneam decat o copie nereusita a ceea ce voiam sa fiu. Atat. Stiam ca trebuie sa fiu in continuare eu. Dar stiam in acelasi timp, ca nu poti trai singur, si ca nu stiu cat de mult va mai dura pana voi gasi pe cineva ca mine. Traiam mereu cu gandul ca nu voi intalni pe nimeni, niciodata. Si stiti ce? Din pacate chiar asa a fost. Poate daca as fi fost mai atenta, daca nu as fi privit asfaltul, cu ochii plini de lacrimi, si m-as fi uitat mai bine la masina aceea, l-as fi intalnit pe el. Insa asa este uneori. Mai toti isi gasesc iubirea cat traiesc, altii o gasesc dupa. Dar pana la urma toti ne-o gasim. Toti avem pe cineva alaturi de care am fi fericiti. Poate fi chiar langa noi. Poate fi cineva la care nici nu ne asteptam. Dar pentru fiecare suflet si pentru fiecare viata exista o "partea a doua".

Behind my mind Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum