19

11 1 0
                                    

Casa pe care o cautam era chiar in fata mea. Geamul acela luminat era al lui. Ii simteam energia si spiritul. Era cel care incercase sa ma salveze, ultimul chip pe care-l vazusem.  Trebuia sa ajung cumva la el.
Nu puteam sa trec prin usa si cu atat mai putin sa o deschid. Asa ca mi-am lasat  sufletul sa se descompuna in numeroase stelute aurii de energie si am trecut prin gaura cheii. Am ajuns in fata camerei lui si plina de emotii an intrat exact la fel ca la inceput. El statea la fereastra, gandindu-se la ceva, poate la mine. A vazut stelele stralucitoare ce ma reintregeau acolo, in spatele lui si intorcandu-se a ramas aproape fara suflare. Nu stia ce sa creada despre ceea ce se intampla, dar parea foarte speriat. Eu nu reuseam decat sa stau in fata lui, privindu-l ij ochi si realizand legatura vesnica dintre noi. Un om si un spirit. Doua lumi ce nu ar fi fost aproape deloc posibil sa se intalneasca, dar ce urmau sa nu se mai desparta niciodata.
Si-a intins mainile catre mine, incercand sa ma atinga. Poate credea ca viseaza sau ca nu sunt reala. Cand a luat contact cu una din stelute, toata camera s-a umplut de lumina, iar sufletele noastre s-au unit pentru totdeauna. El ar fi putut crea si alte legaturi, insa nu ar mai fi putut niciodata sa o rupa pe aceasta. Caci era ceva neobisnuit. Era o legatura a vietii cu moartea. Ceva ce nu experimentam cu totii. El era prima parte a vietii. Eu eram a doua. Firele destinelor noastre au format un nod mai strans decat oricare altul. Si de atunci, am ramas nedespartiti pana cand eu am reusit sa plec. Nu stiu cum s-a intamplat asta, caci cel ce scrie asta este el, sub indrumarea mea, ceea ce inseamna ca in acest moment inca nu am trecut dincolo. Sfrasitul povestii nu o voi mai dicta eu. Daca va mai exista asa ceva, el il va compune. Dar deocamdata eu sunt inca aici, stiind ca indiferent ce se va intampla, vom ramane impreuna si vazand emotia din privirea lui in timp ce scrie randurile astea.

In timp ce cititi, va recomand sa ascultati "White blood - Oh Wonder".

Behind my mind Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum