Mi-am dat seama ca daca citesti asta esti defapt foarte trist. Adevarat? Ai nevoie de intelegere, ai nevoie sa stii ca exista undeva in lumea asta, cineva care simte exact aceleasi lucruri pe care le simti tu. Ai nevoie sa vezi ca intr-o lume de zambete, exista macar o lacrima. Ai nevoie sa vezi ca nu esti singur. Stii ca ceea ce citesti acum, sunt cuvinte pe care nu le-as fi putut spune nimanui. Stii ca aceasta tristete revarsata in randuri de litere, era zilnic acoperita de un zambet fals. Stii ca nu ma cunosti, nu stii cum arat, nu stii cine sunt. Nu m-ai vazut cu adevarat si nici nu o vei face. Poate chiar esti cineva care ma stie. Insa nici tu, nu m-ai vazut vreodata cu adevarat. Mi-am dat seama, ca eram o actrita minunata, daca puteam in fiecare zi sa le dau celorlati senzatia ca sunt fericita si nu am vreo problema. Poate ca asa esti si tu. Dar crede-ma, daca citesti asta, nu esti deloc singur! Eu sunt aici. Eu sunt o persoana care lupta in fiecare zi. Poate ca acum nu mai traiesc. Dar si eu luptam. Si as fi luptat in continuare daca viata mea nu s-ar fi terminat atunci. Oricum, ti-am spus candva ca spiritele simt mai mult decat oamenii, fiindca ele nu mai sunt impiedicate sau influentate de gandire. Doar simt. Deci, daca ma ai pe mine, un spirit ca prietena, esti unul dintre cei mai norocosi oameni. Fiindca eu nu mai am nimic de pierdut. Eu spun exact ce simt. Si cine scrie asta pentru mine? O sa afli mai tarziu. E neimportant. Dar tine minte, orice ar fi, poti conta pe mine. Voi fi mereu aici, cu sentimente adevarate, exprimate asa cum reusesc eu sa le exprim, in cuvinte.
CITEȘTI
Behind my mind
Spiritual"Lumea mea este neagra. Eu nu mai traiesc in ea. Dar lumea ta e plina de culori. Tu alegi daca ele mai conteaza." #9 in spirituale - 23.09.2017 ♥