YENİ DOSTLAR

247 14 4
                                    

Benim evime(sözde ev zaten .Tek odalı birşey) geldik.Hızla duş aldık.İşe çok geç kalmıştım.Fark ederlerse benim için hiç iyi olmaz.1147'yi evde bıraktım. Bir süre saklanmalıydı. Ben ise parça hırsızlarını bulmalıydım.Daha öncede bazı parçaların (zincir, vida, çivi....) kaybolduğunu duymuştum, ama suçlanan olmamıştı. Peki bu parçaları kim alıyordu?Sanırım bu sorunun cevabını sadece birisinden alabiliriz ; Mother (aslında ismi yani numarası 100 ama insanlara karşı çok iyi davrandığı için biz ona böyle diyoruz).O bize neler olduğunu söyleyebilirdi.(Nereden haberi olacak ki derseniz, bu kadar iyi bir insanın bilgi toplaması da kolay olur elbette - tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır hesabı :-D ).

Gizlice fabrikaya girdim ve Mother'ı aradım. Gelen parçaları birleştirmekle uğraşıyordu. Hızla yanına gittim.Sanırim o da beni bekliyordu.

-Geç kaldığımı farkettiler mi?

-Hayır.Onları biraz oyaladım.

-Süpersin!

-Peki 1147?

-Merak etme güvende .Onu kurtardım. Ama peşimizdeler.

-Peki şimdi ne olacak?

-Yardımına ihtiyacım var Mother.

-Ne olursa tatlım.Hemen söyle.

-Kaybolan parçalar hakkında ne biliyorsun?(Nedense biran kendimi dedektif gibi hissettim.Kesinlikle tuhaf :O )

-Önceden de vardı ama son birkaç gündür iyice arttı.

-Onları kimin aldığını gördün ?

-Elbette.Sizin yaşlarınızda iki genç topluyor.Gerçi yüzlerini tam göremedim ama sanırım ikisinde erkekti. Bana kimseye birşey söylememem gerektiğini söylediler.Ama sana güveniyorum. Sen iyi bir kızsın.

-Sağol Mother. Seni çoooook seviyorum.(Nedense bu kadını annem kadar çok seviyorum.Belki de fazla iyi niyetli olduğundandır.)

Bu kadar bilgi bana yeterdi.Yani sanırım yeterdi.En azından parçaların nereye gittiği belli olmuştu.Ben bunları düşünürken birileri beni izliyormuş gibi bir hisse kapıldım.(sanırım aklımı kaçırıyorum). Belki de tek yapmam gereken herşeyi bir süreliğine unutup işe odaklanmamdır.

...........................................................................................................................................................

"Bu kız neyin peşinde böyle?" diye düşündü Dark...

ÖZGÜRLÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin