YENİ DOSTLAR 2

214 16 3
                                    

"Bu kız neyin peşinde böyle" diye düşündü Dark.Kızın birşeyler bildiğinden şüphelenmeye başladı.

Belki de ondan kurtulmalıydı. Hayır! Dark kötü biri olmayacaktı. O iyiliği ve özgürlüğü temsil eden biri olacaktı.Sonuçta tüm bunları Özgürlük için yapmıyor muydu?Hazırlıklar bitmemişti.Daha eksiği çoktu.En önemlisi yiyecek birşeyler bulmaktı. Ne yazık ki en zoru da buydu.Verilen yemeklerle bile karın doyurmak zorken fazlasını nereden bulacaktı ki?Fazla oyalanmamalıydı. Kız uzaklaşıyordu. Belki de onu takip etmeye devam etmeliydi.Evet, kızı takip edecekti.Belki aradığını bu yolda bulurdu.

...........................................................................................................................................................

Nedense hala arkamda beni izleyen bir çift göz varmış gibi hissediyorum. Bu sadece bir içgüdü belki de  kim bilir?Hızlı adımlarla yürüdüm (her ihtimale karşı). Saçmalıyorum yine diye düşünürken bir hareketlilik gördüm. Gölgelerin arasında biri yada birşey beni izliyordu.Bozuntuya vermeden yürümeye devam ettim.İç sesim tehlike alarmları veriyordu.Yinede beni kimin neden takip ettiğini bulmalıydım.Gördüğüm en karanlık yola döndüm (güneşin olmadığı bir yerde karanlık bir yeri bulmak ne kadar zorsa artık).Hızlıca yürümeye başladım.Arkadan birisinin geldiğini hissedebiliyordum. Merakıma yenilip hızla arkama döndüm.Karşımda benim yaşlarımda bir çocuk vardı.

-Kimsin sen? Benden ne istiyorsun?

Bana dik dik bakıyordu.(Açıkçası biraz korktuğumu söylemeliyim.).Sessizlik bir çığ gibi büyürken aniden derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.

-Ben Dark. Şey yani 551.

Dalga mı geçiyor şimdi bu benle diye düşünürken konuşmaya devam etti.

-Asıl sen benden ne istiyorsun?

-Bir şey istemek mi?

(Ah şimdi anladım. Bu bizim parça hırsızı olmalı. Hani şu arkadaşımın kara deliğe gönderilmesine neden olan.)

-Beni Mother denen kadına sorarken gördüm seni.

-Senin yüzünden ben ve arkadaşım az kalsın öldürülüyordu!Askerler hala peşimizde.

-Ne? Şeyyy ben özür dilerim böyle olu...

Cümlesini tamamlayamadan arkamızdan askerlerin geldiğini gördük.O an ki panik ve şaşkınlıkla yerinde donup kalmıştım.Sonra birinin beni kolumdan çekiştirdiğini hissettim. Bu o kendine Dark diyen hırsız çocuk.Bir şeyler diyordu;

-Ne duruyorsun? Koooş!

Söylediğini yapıp koşmaya başladım.O benden birkaç adım öndeydi.Askerlerse neredeyse dibimizdeydi.Birkaç dakika boyunca koştuktan sonra çıkmaza geldiğimizi farkettim.(Bir bu eksikti zaten).

-Şimdi ne yapacağız?

-Sırtıma çık ve duvarın üstüne üstüne tırman.Sonra beni de yukarı çek.

(Ne yani , ona yardım etmemi mi istiyor şimdi?Zaten bütün bunlar onun yüzünden değil mi?)Aklımdan türlü türlü fikir geçerken hemen yukarı çıkmam gerektiğini düşündüm. Hızla yukarı tırmandım.Dark kendisini de yukarı çekmem için ellerini uzattı.Benimse daha farklı bir planım vardı.

-Eeee , beni yukarı çekmeyecek misin?

-Çekerim ama bir şartım var.

-Ne olursa yaparım sadece yardım et. Askerler çok yaklaştı.

-Bana neden beni takip ettiğini ve çaldığın parçaları ne yapacağını söyleyeceksin.

-Tamam söz veriyorum.Her şeyi anlatacağım.Ama tüm bunlar çok önemli. Hepsi ÖZGÜRLÜK için.

 

ÖZGÜRLÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin