3.část

140 12 0
                                    

"Ehm. Ahoj. Jmenuji se Emily. "

"Těší mě. Nezašla by si na kafe? "

"Ráda, ale bohužel nemůžu. Za chvilku odlétám zpátky do Londýna."

"Aha. A co tedy se sejít v Londýně? Za dva dny se tam vracím."

Sakra! Zase ten jeho úsměv. "Dobře." Dala jsem mu telefonní číslo a odešla.

"Já si tě najdu." Zavolal a já odešla.

Uplynul týden a stále nic. Seděla jsem v kuchyni, popíjela jsem kávu a přemýšlela jsem o něm. Je to týden a ještě se neozval. Co jsem čekala? Že spadne z letušky na prdel? Přemýšlela jsem dál, když v tom mi zazvonil telefon. Že by on? Vůbec ne. Byla to Lou.

"Ahoj Emily. Nemohla bys mi prosím dnes večer pohlídat malou? Je to akutní. Potřebuju jít do práce a chůva dnes nemůže."

"Ahoj Lou. Samozřejmně že můžu. Už se na Lux těším. V kolik mám přijít? "

"Chodit nemusíš. Malou ti přivezu domu kolem 7."

"Dobře. Budu se těšit. Tak zatím. "

"Pa. A děkuju Emily. "

"Není zač. Ahoj."

Bylo 5 odpoledne, takže mám ještě 2 hodiny čas. Převlékla jsem se a běžela do krámu koupit pár maličkostí na večer. Do košíku jsem vzala zmrzlinu, pendreky a ještě nějaké ty maličkosti. V 7 už zvonil zvonek po mém bytě. Došla jsem otevřít a přivítala jsem se s Lux a Lou, ale za Lou stál on! Pan dokonalý Harry!

Anděl v oblacíchKde žijí příběhy. Začni objevovat