20. část

68 5 0
                                    

Pohled Liama

Sraz s Louisem a Zaynem byl před Nando's. Přijel jsem tam a akorát dorazil i Louis.

" Čau Kámo. "

" Čau bro."

"Tak co? Jak se máš? "

"Jde to. Co ty? "

"Pohodička. Ale mě nepřesvědčíš."

Přesně vím na co naráží. Včera přišel k nám s El, zrovna když jsme se se Sophii hádali. Byla to jen blbost, ale ona se naštvala a odešla k rodičům.

"No mrzí mě to a chci se omluvit. Jenomže mi furt típá telefon."

"To bude dobrý bro."

"Doufám. " Povzdechl jsme si. Akorát si to k nám řítil Zayn.

"Jako vždycky. " Řekl jsem se smíchem nastejno jako Louis.

" Sorry, ale nestíhal jsem. Jdeme dovnitř? "

"Jop." Souhlasil jsem a vešli jsme do restaurace. Objednali jsme si drink a povídali si.

" Tak co? Jaká asi je?" Zeptal se Zayn.

"Nevím. Ale podle toho jak tak pozoruju Harryho, tak skvělá. " Řekl Louis.

"Co myslíš Liame? " Otočili se na mě.

"Asi fajn? Nevím."

"Bro co ti je? " Zeptal se Zayn.

"Nic. " Zalhal jsem, protože jsem to nechtěl rozebírat.

"Dobře. Budu ti věřit. No snad je fajn, ale doufám že s Harrym není jen kvůli slávě. "

Kluci se dál bavili, ale já byl mimo. Když jsem se rozhlížel po restauraci, můj zrak zůstal stát na opravu krásné dívce. Bylo vidět že je nervózní. Ale ty její oči, vlasy a tělo. Byla dokonalá a na první pohled roztomilá. Snad jen jednu vadu měla. Jejího přítele! Vedle ní stál Harry! Trošičku mě bodlo u srdce. Vím že mám Sophii, která je krásná. Jenomže se poslední dobou hádáme a Louis s El viděli jednu z mnoha hádek. Už to prostě není tak jako dřív. Ta dívka, pokud vím tak Emily se nervózně rozhlížela po restauraci. Když nás Harry zahlédl, šel k nám. Pozdravil nás a představil nám Emily. Byla velmi překvapená, ale stále krásná.

Pohled Emily

Došli jsme ke třem klukům. Řekla bych že kluci z kapely.

Harry mě představil jako Emily.

"Ahoj. Prosím raději jenom Em. " Usmála jsem se na ně.

"Ahoj Em. Já jsem Louis." Usmál se na mě jeden z nich.

" Ahoj Em. Já jsem Zayn." Řekl mile ten druhý.

" Ahoj. Liam. " Podal mi ruku ten třetí. Stále jsem se usmívala, ale přišlo mi že Liam mě zřejmě v lásce nemá.

" Co si dáš k jídlu Em? Mám už docela hlad. " Zeptal se mě Louis.

" Zastupuješ Nialla?" Zasmál se Harry.

" Ne. Toho nikdo nenahradí. " Usmál se.

" Nevím. Asi ledový čaj, hamburg a hranoly?"

" Dobrá volba. Mají ho tady nejlepší. " Mrkl na mě Zayn.

" Hej. To je moje přítelkyně! "Zasmál se Harry.

"Sorry bro. " Řekl se smíchem Zayn a zvedl ruce, jako že se vzdává.

Když přišla servírka objednali jsme si jídlo.

" No a není vás pět? "Řekla jsem zvědavě.

" To ano. Ale kdybych ti řekl že Niall nemůže, věděla bys komu tě chci představit a nebylo by to překvapení. "

" Oh. Aha." Usmála jsem se.

Kluci mě pak tak trochu vyzpovídali a když přinesla servírka jídlo pustili jsme se do něj. Ale stále mi vrtalo hlavou co jsem udělala Liamovi, že se na mě ani nepodíval. Zrovna když jsem nad tím přemýšlela a koukala na něj, zvedl hlavu a podíval se mi do očí. Usmála jsem se na něj a on sklopil pohled zpět k talíři. Sakra co se děje? Udělala jsem něco? Harry mezitím dojedl a kradl mi hranoly z talíře. Jenom jsem se na něj usmála. On mě chytnul okolo pasu a políbil mě do vlasů. Přesně v tu chvíli mi Liam věnoval další pohled.

Anděl v oblacíchKde žijí příběhy. Začni objevovat