S Harrym jsem se rozloučila a on odjel. Ještě celá nervózní z toho komu mě chce představit jsem si vzala telefon a zavolala Lou.
"Ahoj Em. Děje se něco? "
"Ahojky. Asi ano.. vlastně ne... i když jo."
"Tak jo nebo ne?"
"Jo."
"A copak? "
"Harry mě chce někomu představit."
"A co je za problém? "
"No bojím se, že mě chce představit rodičům. "
"Neboj. Třeba tě chce představit někomu jinému. A jestli rodičům, tak jeho mamka je skvělá. Takže se neboj."
" No ale co když se jí nebudu líbit? "
"Určitě budeš Em. "
"Tak tedy dobře. Děkuju moc Lou. "
"Není zač zlato. "
Rozloučily jsem se a já zavěsila. Šla jsem si dát sprchu, zabalila jsem si kufr s oblečením, protože jak se znám zítra bych už ho nezabalila a dělala bych to ráno před odletem. Když jsem dobalila, šla jsem si lehnout. Nařídila jsem si budíka na 8 a šla spát. Jen co jsem se převalila na druhej bok zapípala mi smska.
- Beruško zapomněl jsem ti říct, že tě vyzvednu v 11 :)) půjdeme všichni na oběd ;)) Dobrou noc :** miluju tě H.
-Dobře budu připravená :)) a nechceš mi říct kdo se s náma sejde :))? Taky přeju dobrou noc :*** miluju tě ;*** Em
- To teda nechci bude to překvápko ;)) Dobrou :***
- Fajn nechám se teda překvapit. Dobrou :***
- Nebuď smutná ;)) zítra je poznáš ;)))***
Je? Sakra! Takže to jsou rodiče. Položila jsem telefon na stolek a lehla si. Celou noc jsem se z nervozity převalovala. A když jsem konečně usnula, začal mi zvonit budík. Opravdu super. Šla jsem tedy do koupelny a když jsem došla k zrcadlu, tak jsem se lekla. Vlasy jsem měla jak kdybych si je rok nečesala a v obličeji jsem byla bílá a měla jsem hrozně velké kruhy pod očima. No paráda! Vlezla jsem si do sprchy a umyla si hlavu. Když jsem vylezla, vzala jsem si ručník a vlasy dala do turbanu. Na sebe jsem si dala župan a šla se nasnídat. Udělala jsem si jahody s jogurtem a nalila jsem si pomerančový džus. Když jsem dojedla, umyla jsem nádobí a šla se připravit.
Zakryla jsem kruhy konektorem, dala jsem si pudr, na řasy řasenku a rty lehce přetřela balzámem. Vlasy jsem si vysušila fénem a nechala je rozpuštěné. Do uší jsem si dala malé kamínky a na sebe jsem si oblékla legíny a tričko. Na nohy jsem si obula černé baleríny, vzala jsem si černou koženou bundu a velkou černou kabelku. Do ní jsem hodila peněženku a mobil. Akorát někdo zazvonil. Běžela jsem otevřít a stál tam Harry.
"Ahoj beruško. Jsi nádherná."
"Ahoj broučku. Děkuju." Dala jsem mu pusu.
"Takže půjdeme? "
"Ehm. No tak tedy jo. " Zamknula jsem a klíče hodila do kabelky.
Před domem stál Harryho černý Range Rover a já fo něj nastoupila. Když jsme se rozjeli začala jsem být čím dál tím víc nervóznější.
"Neboj. Budeš se jim líbit. " Usmál se na mě Harry.
"A co když ne?"
"Budeš."
"Jakto že jsi si tak jistý?"
"Prostě to vím Em. " Usmál se a dál se věnoval řízení.
Když jsme dojeli před restauraci Nando's málem jsem se pozvracela jak jsem byla nervózní. Harry mi pomohl z auta a chytnul mě kolem pasu. Šli jsme dovnitř a já koukala po někom, komu by se Harry podobal. Nikoho takového jsem neviděla. Harry se usmál a pokračoval od dveří dál ke stolu kde seděli tři kluci.
ČTEŠ
Anděl v oblacích
FanficPříběh o dívce, která se zamiluje do světoznámé hvězdy :) ale osud je rozdělí a poté zase snad spojí :)) jak to bude :))?