6.část

116 10 0
                                    

"Ahoj Harry." Pozdravila jsem ho a malinko se usmála. 

"Ehm. Ahoj Emily. Moc ti to sluší." Odpověděl a překrásně se usmál. Bože! Takhle mu to, že se na mě vykašlal a zapomněl, odpustím. 

"Půjdeš dál? "

"Ráda bych. " Mrkl na mě. "Ale máme rezervaci v restauraci. "

"Dobře. Tak tedy jdeme? "

"Jdeme. "

Zamknula jsem dveře a šla za ním dolu. Před hlavním vchodem stálo jeho auto. Otevřel mi dveře na straně spolujezdce a počkal až zalezu dovnitř, aby je zase zavřel. Potom nasedl sám a vyrazili jsme do restaurace. Cestou bylo ticho. Až na melodii z rádia. Poznala jsem že hrají Let Her Go od Passenger a tak jsem si pobrukovala. Harry se uchechtnul.

"Něco k smíchu?" Odsekla jsem. 

"Ne, ne." Řekla a zasmál se.

Bože! Leze mi na nervy a to ještě zdaleka není konec večera. Proč že jsem to vlastně souhlasila že půjdu? Dojeli jsme před restauraci a Harry běžel mi otevřít. Jenomže jsem ho předběhla a otevřela si sama. Harry se smutně pousmál a já to přešla bez povšimnutí. Poslíček si vzal klíčky od auta a odvezl ho na parkoviště. Při vstupu do restaurace jsem málem oslepla. Taková krása. Francouzský styl miluju a do něj byla restaurace laděna. Vrchní nás odvedl ke stolu a podal nám jídelní lístek. Harry nám objednal víno a číšník odešel. 

"Ehm Emily?"

"Hm?"

"To ti tak vidí, že dnešní večer trávíš se mnou? "

Hrozně moc chci poděkovat těm, kteří to čtou :))  

Anděl v oblacíchKde žijí příběhy. Začni objevovat