Pohled Harryho
Blbý novináři! Mám jich už dost! Konečně jsme se dostali do divadla. Mrzelo mě to kvůli ní. Chtěl jsem aby alespoň jeden z milionů vztahů byl normální a netahal se do médií. Ale byl jsem tak naštvaný, že jsem se k ní chovat jako debil. Jenomže to jsem si neuvědomil, dokud se mě nezeptala: "Broučku ty jsi naštvaný na mě? Vadí ti že nás viděli? " Neodpověděl jsem jí. " Promiň jestli jsem něco zkazila. " Řekla a zvedla se. Rychle jsem ji zastavil a omluvil se jí. Vážně mi řekla broučku? Musel jsem se přesvědčit. Byla nervózní a snažila se to zakecat, což jsem ji neumožnil. Byla roztomilá.Musel jsem ji políbit. Tak strašně mi chyběli její rty. Pošeptal jsem jí: "Nebuď nervózní. Mě se to líbí Beruško. " Teď zase ona políbila mě. Divadlo začalo a zase skončilo. Naštěstí už venku na nás nečekal. Odjeli jsme k Em domu. Ještě jsem se jí v autě znovu omluvil.
V bytě došla Em pro víno a já byl odhodlaný se jí zeptat.
"Copak? " Zeptala se mě.
"No víš. Chci se tě na něco zeptat. "
" Tak povídej. "
"No. Napadlo mě, co kdyby jsi byla oficiálně moje přítelkyně. Zatím jsme jen randili, takže...."
"Takže hrozně ráda. " Odpověděla a políbila mě. Chvíli jsme tam spolu 'válčili" a pak jsme se přesunuli do ložnice. Byla opět dokonalá. Každý sex s ní je dokonalý. Chviliku jsme si povídali o obědě s jejím kamarádem. Bohužel jsem nemohl, ale vzala to celkem dobře. Ráno jsem se probudil dřív a koukal jak sladce Em spí. Když se probudila povídali jsme si o plánech na dnešek. Když se mě zeptala v kolik musím být v práci a mrkla na mě, skoro se mi postavil. Jenomže mě v podstatě vyhodila z postele, protože by jsem nestíhal dojet na zkoušku. Rychle jsem se oblékl a ona mi mezitím udělala snídani, kterou mi dala sebou. Políbil jsem jí, rozloučil se a odešel.
Když jsem dojel do studia kluci si ze mě dělali srandu, že mám snídani od Em. Chvilku jsme se tam hašteřili a potom šli nahrávat. Když přišel Paul netvářil se nadšeně. Zavolal si mě k sobě a hodil na stolek, který byl předemnou noviny. Byl jsem tam s Emily. Ale co mě naštvalo byl popisek. Harry Styles a jeho další úlet? Dělají si ze mě prdel! Byl jsem tak vytočený, že jsem se sebral a odjel za Emily. Paul za mnou ještě něco řval, ale já mu nevěnoval pozornost.
Když jsem přijel k Emily a ta mi otevřela, viděl jsem to co jsem nechtěl. Brečela a řvala na mě. Snažil jsem se jí to vysvětlit, ale bylo to marné. Řvala na mě a já byl odhodlaný jí říct pravdu. A pravda je taková, že ji miluju. Začal jsem se k ní přiblížovat a políbil jsem jí. Snažila se mě odstrčit, ale pak začala spolupracovat. A už to tu bylo zas. V podstatě mě znovu vykopla, že musím do práce kvůli fanouškům. Sice se mi nechtělo, ale měla pravdu. Řekla mi že jde na ten oběd. Řekl jsem jí:" Miluju tě." A políbil jsem jí. Ona mi odpověděla stejně. "Taky tě miluju. " Jo má to stejně jako já. Chvilku jsme se bál že to tak mít nebude.
Došel jsem k autu a jel zpět na zkoušku. Ale až tam přijdu budu zřejmě mrtvej. Když jsem vešel do studia, kluci seděli u stolku a jedli oběd.
"Kdes byl!" Vyprskl na mě Paul.
" Promiň, ale musel jsem za ní. "
"Tak milost pán musel za ní!"
"Jo musel! "
"Tak dost. " Řekl Liam.
" Neplať se do toho Liame. " Řekl mu Paul.
" Ale Paule. Já ho chápu. "
"Tak ty ho chápeš?"
"Jo. " Řekl Liam a později i ostatní kluci.
" Super. A chápete taky mě? Víte jak mě za to v kanclu sežerou? "
"Paule my tě nedáme. " Tentokrát promluvil Zayn.
"Já se z vás zcvoknu." Řekl a zasmál se Paul.
"Promiň mi to."
" Dobře. Ale pro příště, ať už se to naopakuje!"
"Dobře. "
"Tak a teď běžte zpívat. "
Po zkoušce a nahrávání jsem se ještě chvilku bavil s klukama.
" Hele bro. A nechceš nám ji konečně představit? " Zeptal se mě Louis.
" Dobře. Tak zítra oběd? "
"Ok. " Souhlasili všichni až na Nialla.
" Promiň Harry, ale zítra už něco mám. Tak snad jindy. "
"Dobře. Tak zatím pánové. " Rozloučil jsem se a šel k autu. Tam jsem napsal Emily smsku. Odpověděla hned. Když jsem zjistil že je v supermarketu a nechce ani vyzvednout, jel jsem pro dárek, který jsem nechal pro ni udělat. Rolexky s nápisem že ji miluju. Pak jsem jel k ní. Vylezl jsem když jsem ji spatřil a pomohl jí. Doma jsem ji předal dárek. Byla z něj mimo. Ale v dobrým slova smyslu. Sice je nechtěla přijmou, ale nakonec bych řekl že jsem ji přesvědčil. Políbila mě a přesunuli jsme se na gauč. Když jsem chtěl nasadit kondom, někdo zazvonil. Vážně?! Teď?! Byla to Lou. Stále jsem byl mrzutý, že nás vyrušila. Jenomže pak řekla celkem zásadní věc. A to že Em pozítří odlétá . Takže ona někam odjíždí?! Fakt super se to dozvědět na poslední chvíli. A ke všemu to prokecla Lou jinak by mi to snad ani neřekla! Okamžitě jsem vybuchl. Sebral jsem se a odešel. Asi po hodině jsem vychladnul a uvědomil si že jsem reagoval přehnané. Došel jsem koupit květiny a šel zpět k Em. Když jsme přišel, všimnul jsem jsi že má rudé oči. Sakra ona kvůli mě brečela? Jsem debil! Omluvil jsem se Em a podal jí květiny. Objednali jsme si pizzu a Emily začala narážet na to než nás vyrušila Lou. Vrhnul jsem se na ní a pokračoval v rozdělené práci. Když jsme poté jedli tu pizzu oznámil jsem jí, že jí chci s někým seznámit. Rozloučil jsem se s ní a jel domu. Ještě večer jsme ji napsal v kolik ji vyzvednu, protože jsem jí to zapomněl říct. Byla zvědavá koho ji chci představit, ale já si to nechal pro sebe. Popřál jsem jí dobrou noc a sám si šel lehnout.
Ráno jsem vstával asi tak kolem desáté, takže jsem se rychle osprchoval, oblékl a jel pro Em. Když mi otevřela, byla opět nádherná. Bylo na ní ale vidět že je nervózní. Když jsme se rozjeli uklidnil jsem jí. Jenomže začala s větou: "Ale co když? " Uklidnil jsem jí a dál se věnoval řízení. Zastavil jsemu restaurace a došel jsem jí otevřít dveře. Chytnul jsem ji kolem pasu a šli jsme dovnitř. Stále se koukala po restauraci. Když jsem uviděl kluky zamířil jsem k nim.
"Ahoj. " Pozdravil jsem je. " Tak tohle je Emily. " Usmála jsem se na ni a bylo vidět že ona je překvapená.
ČTEŠ
Anděl v oblacích
FanfictionPříběh o dívce, která se zamiluje do světoznámé hvězdy :) ale osud je rozdělí a poté zase snad spojí :)) jak to bude :))?