10.část

89 5 0
                                    

Udělal více místa tím, že odtáhl sedačku a já si na něj sedla obkročmo. Ruce jsem si chytnula za jeho krkem a dál jsme pokračovali v líbání. Harry mi hladil stahna a potom zadek. Takhle to pokračovalo než Harry řekl: " Jestli nepřestaneme, neudržím se." Usmál se a já také. Políbila jsem ho a slezla z něho. 

"Ještě jednou děkuju za dnešek. " 

"Já taky. " Odpověděl a já vystoupila z auta.

Když jsem přišla do bytu, šla jsem otevřít okno a všimla jsem si že před bytem stojí Harryho černý Range Rover. V tu chvíli mi zazvonil zvonek u dveří. Šla jsem otevřít, koukla jsem se kukátkem a zjistila jsem že tam stál Harry. Myslela jsem si, že jsem něco zapomněla a tak jsem otevřela. Harry se na mě usmál a vrhl se na mě. Zavřel dveře a nepřestával mě líbat. Věděla jsem jen jedno, a to že ho chci! Harry mě chytnul do náruče a zeptal se : " Kde máš ložnici? "

" Nahoru po schodech, první dveře z leva."

Celou cestu jsme se líbali a když došel do ložnice hodil mě na postel, kde jsme dál pokračovali. Harry mi začal svlékat šaty a já jemu tričko a kalhoty. 

"Jsi si jistá?" Zeptal se a já jen přikývla. V tu chvíli jsem si byla 100% jistá. Když už jsme leželi ve spodním prádle, tak Harry mi rozepnul podprsenku a přešel od rtů přes krk, břicho až tam dolu. Zubama zatahal za lem kalhotek a sundal je. Začal kroužit jazykem po mém citlivému místě a pomalu do mě vsunul prst. Zavzdychala jsem a Harry přidal další a další. Pomalu jsem se blížila k orgasmu. Když už jsem byla zařvala jsem Harryho jméno. On se jen usmála a mě se nelíbilo že já jsem nahá a on má ještě boxerky. Stáhla jsem mu je a jeho velkýho kamaráda jsem vzala do ruky. Začala jsem dělat známý pohyb nahoru-dolu-nahoru a Harry vydychla. Vzala jsem tedy Harryho juniora do úst a pokračovala v práci. 

"Emily...dost jestli... nechceš polykat. " Já pokračovala dál. Přece jen on taky nepřestal. Když se udělal spolkla jsem to a dala mu pusu. Harrymu to nevadilo a strčil mi jazyk do pusy a strhla se menší válka. Vzala jsem kondom ze šuplíku a Harry si ho ode mně vzal. Nandal si ho a opatrně do mě vnikl. Upřímně? Chvilku jsme si na jeho velikost musela zvykat. Po pár pomalejších pohybech Harry zrychlil. Bylo to něco úžasného. 

"Harry... já..já už budu. "

"Chvilinku. " Řekl, políbil mě a zrychlil.

Po chvilce už jsem to nevydržela a zařvala jeho jméno a Harry také. Potom se svalil vedle mě a oddechoval. Já se na něj jen usmála a šla jsem do koupelny. Umyla jsem se a pustila jsem Harryho se také umýt. 

"Mám hlad. Dáš si pizzu nebo mám objednat čínu?"

" Čína by byla super."

"Dobře. "Řekla jsem mu a šla jsem objednat. 

Zrovna když Harry vylezl přivezli jídlo. Zapnuli jsme si televizi kde právě šel díl Přátel a pustili jsme se do jídla. 

To co jsme dělali nahoře jsme si ještě jednou zopakovali a šli jsme spát. Ještě jsem si nařídila budík na 7, protože v 10 odlétám. 

Ráno mě vzbudil zvuk budíku a Harry mrzutě bručel. Sundla jsem ze mě jeho ruku a budík vypnula. Šla jsem do koupelny, poté jsem se oblékla, vzbudila Harryho a šla připravit snídani. Harry přišel akorát když jsem vajíčka dávala na talíř. 

"Dobré ráno."

"Dobré ráno. Opravdu musíš odletět? "

"Musím. Je to má práce. Dáš si kávu nebo čaj? "

"Pokud možno tak džus. "

Nalila jsem nám tedy džus a šli jsme snídat. Potom co jsme to dojedli jsem umyla a uklidila nádobí a šla si pro kufr. Harry se nabídl že mě odveze na letiště. Po cestě jsme si povídali, že až přiletím zajdeme do divadla. Když jsem dojeli na místo, rozloučila jsem se s Harrym polibkem a šla jsem. 

Jade už na mě čekala v šatně.

"Ahoj Emily. "

"Ahoj Jade.Tak co volno? Jak si ho strávila? "

"No víš jak jsem ti říkala že se mi líbí kapitán Smith?"

"Nooo?"

"Tak jsme byli na rande. " Zachechtala se. 

"No vidíš. " Usmála jsem se na ni.

"No a co ty? Co ten fešák z letadla? "

Musela jsem se usmát když jsem na Harryho pomyslela. 

"Aha. Chápu.Takže taky dobrý. " 

"Přesně tak. " Zasmála jsem se a převlékla se do uniformy s oblečení si dala do skříňky. 

Přivítaly jsem pasažéry na palubě a letadlo startovalo. S Jade jsem roznesla jídlo a pití, poté zase vzala od lidí odpadky. Po dvou hodinách jsme přistáli. Páni. Madrid. Dokonalé město. S Jade jsme byly ubytované v nádherném hotelu. Nechaly jsme si věci na hotelu, ještě jsme se převlékly do civilu a šly jsme prozkoumat město. Za dne je to krásné město, ale noční město je nádhera. Všude milióny světel. Když jsme došly do hotelu, šla jsem se umýt. Když jsem se vrátila ze sprchy blikala mi smska na displeji. 

Anděl v oblacíchKde žijí příběhy. Začni objevovat