Když jsem přišla do restaurace, Tom tam ještě nebyl. Došla jsem si tedy sednou k našemu stolu a objednala si ledový čaj. Asi za deset minut se otevřeli dveře a do restaurace vcházel Tom a zřejmě Filip. Pane jo! Ten si umí vybrat. Ne že Tom by tom nebyl pěkný, ale Filip byl vážně kus. Sakra Emily! Máš přítele!
"Ahojky zlato. Tak tohle je Filip. "
"Ahojky. Moc mě těší. Já jsem Emily. " Usmála jsem se a podala mu ruku.
" Ahoj. Také mě těší. Ano, vím o tobě všechno. "
"A kde máš Harryho? " Zeptal se Tom.
" Bohužel nemohl přijít. "
"Škoda. "
Objednali jsme si jídlo, kluci sushi a já tentokrát nudle s kuřecím masem. Povídki jsme si a Filip je opravdu báječný. Jsem ráda že si Tom konečně našel hodného přítele. Když Filip si odskočil na záchod, zeptal se mě Tom.
"Tak co si o něm myslíš? "
"Upřímně. Je úžasný! Jsem ráda že sis někoho našel. "
"Ouu děkuju. Jsem rád že se ti líbí. Škoda že Harry nemohl přijít. "
"Taky mě to mrzí, ale co se dá dělat. "
Jen co jsem to řekla viděla jsem jak k nám jde Filip zpátky. Usmála jsem se na něj a on úsměv opětoval. Posadil se k Tomovi a pohladil ho po ruce. Takhle jsem tam seděli asi ještě hodinu. Potom jsme se rozloučili a já šla nakoupit ty potraviny, co jsem měla v plánu koupit už ráno.
Když jsem stála u regálu s pečivem, přišla mi smska.
-Ahojky beruško :))♥ nakonec jsme to nahrávání stihli dřív nemáš na mě čas? :)) H. xxx
-Ahojky .3 teď jsem v supermarketu :) tak jeď ke mně k bytu ;)) budu tam tak za 20 minut :)) :**
-Dobře :))) a nechceš vyzvednout u obchodu :))?
-To nemusíš ;)) ale děkuju :***
-Dobře :) čekám tu na tebe ;))***
-:****
Rychle jsem nakoupila zbytek věcí, šla jsem je zaplatit a šla jsem domu.
Už bz dálky jsem viděla Harryho auto. Když mě uviděl, vystoupil, vzal si nějakou taštičku ze zadu, zamknul auto a šel mi naproti.
"Ahojky. Teda, moc ti to sluší. " Řekl a políbil mě.
" Děkuju. Tobě taky. "
" Ukaž, vezmu to." Podala jsem mu tašku s nákupem a šla jsem odemknout.
Když jsme přišli do bytu, vzala jsem si tašku s nákupem a šla ji vybalil. Harry šel za mnou do kuchyně a nesl si sebou tu malou taštičku.
" Emily?"
"Ano broučku? "
"Na." Podala mi tu taštičku. " To je pro tebe. " Mrkl na mě a dal mi pusu. "Snad se ti bude líbit. " Mrkl na mě.
Rozevřela jsem jí a byla tam černá, větší krabička. Podívala jsem se na Harryho. Ten se jen usmíval a kývl na mě, abych ji otevřela. Když jsem to udělala, zatajil se mi dech.
ČTEŠ
Anděl v oblacích
FanfictionPříběh o dívce, která se zamiluje do světoznámé hvězdy :) ale osud je rozdělí a poté zase snad spojí :)) jak to bude :))?